پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴
در مراسمي ويژه‌اي که شب گذشته در سالن همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد برگزار شد، «هادي ساعي»، «مريلا زارعي» و «رضا صادقي» به عنوان سفيران موسسه نيکوکاري مهرآفرين انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، در اين مراسم که اجراي آن را فرزاد حسني برعهده داشت «فاطمه دانشور» مديرعامل موسسه مهرآفرين گفت: سفيري مهرآفرين مسووليت سنگيني است، ما مي‌خواستيم سفيري مردمي و محبوب پرچم را در دست بگيرد و خوشحاليم که قرعه به نام سه چهره‌اي افتاده است که توانايي برعهده گرفتن اين مسئوليت دشوار را دارند.

در ادامه «هادي ساعي» به عنوان يکي از سفيران جديد در برنامه‌اي ويژه معرفي شد و لوح تقدير و مدال سفير را با حضور محمد فنايي، نادر فرياد شيران، مهدي مهدوي‌کيا و کريمي (مربي تکواندو) دريافت کرد. سپس بيژن خراساني گوينده و مفسر ورزشي درباره جايگاه و ويژگي‌هاي حرفه‌اي و اخلاق اين ورزشكار محبوب كشور صحبت كرد.

در بخش ديگري از اين مراسم با معرفي «مريلا زارعي» بازيگر سينما، فرهاد توحيدي نايب رئيس خانه سينما، حسين فرحبخش، علي دهکردي، ماهچهره خليلي، صبا کمالي، سعيد اردکاني، مجيد نيامراد، مهدي ماهاني و کامبوزيا پرتوي لوح افتخار و مدال سفير مهرآفرين را به وي اهدا كردند. در اين بخش خانه سينما هم به زارعي لوح تقديري اهدا کرد که متن آن را علي دهکردي عضو انجمن بازيگران خانه سينما قرائت کرد.

همچنين «رضا صادقي» خوانند محبوب موسيقي پاپ كشور نيز با حضور محمد سرير آهنگساز و مديرعامل خانه موسيقي، حسن فتحي کارگردان سينما و تلويزيون، رضا يزداني خواننده و همايون‌فال خواننده، با تشويق و استقبال بسيار حاضران لوح تقدير و مدال سفير خود را دريافت كرد. سخنراني محمد سرير درباره رضا صادقي از ديگر بخش‌هاي اين مراسم به شمار مي‌رود.

در پايان رضا صادقي با گروه مشكي‌پوشان قطعاتي از آهنگ‌هاي خود را با تشويق گرم حاضران اجرا كرد.

نظر شما