پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۷۰۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۹
متن اجتماعي «نغمه ثميني» آبان‌ماه به اجرا درمي‌آيد؛
نگارش نمايشنامه «متولدين 61» توسط دكتر نغمه ثميني به پايان رسيده و بناست آبان ماه در ايرانشهر بر صحنه مي‌رود،هرچند اين متن تا پايان تمرين ها و تا آخرين شب اجرا در حال تكميل شدن خواهد بود.

«پيام دهكردي»،كارگردان نمايش«متولدين 61» در گفت و گو با خبرنگار شهر،ضمن بيان اين مطلب گفت:نمايشنامه «متولدين 61»متني اجتماعي است كه قرار است طبق توافق‌،آبان ماه امسال در سالن استاد سمندريان تماشاخانه ايرانشهر بر صحنه برود.

دهكردي درباره تركيب بازيگران اين نمايش كه بيشتر چهره‌هاي سينمايي هستند،گفت: اين نمايش 7 بازيگر دارد كه تا كنون باران كوثري ،پگاه آهنگراني ،نگار جواهريان، خاطره حاتمي، طناز طباطبايي و سارا بهرامي براي بازي در اين كار انتخاب شده‌اند و براي بازيگر ديگر اين كار در حال مذاكره هستيم.

پيام دهکردي قرار است در كنار احمد ساعتچيان و پانته آ بهرام در نمايش «نورا» به کارگرداني عليرضا کوشک جلالي بازي كند. اين نمايش تيرماه در تالار قشقايي مجموعه تئاترشهر به صحنه مي رود.

وي پيش از اين و در سال 85 نمايش «پا برهنه در پارک» نوشته نيل سايمون با دراماتورژي ايوب آقاخاني را در مقام کارگردان در تالار هنر به صحنه آورده بود.

نظر شما