جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۷۳۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۳
در آستانه سالگرد عروج ملکوتي حضرت امام خميني (ره):
معاون اجتماعي-فرهنگي شهرداري منطقه 7 از رونمايي کتاب 5 جلدي و نرم افزار جامع و تخصصي با موضوع « ولايت فقيه» در آستانه سالگرد عروج ملکوتي حضرت امام خميني (ره) و با حضور جمعي از مديران ارشد شهرداري تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7 ، "محسن پيرهادي " با بيان اينکه يکي از زيباترين و ماندگارترين جلوه هاي فرهنگ و انديشه پسنديده انساني کتاب است گفت : در آستانه سالگرد عروج ملکوتي حضرت امام خميني (ره) دو محصول فاخر فرهنگي با حضور دکتر محمد هادي ايازي ، معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران رونمايي مي شود.

 

وي رونمايي از لوح فشرده و نرم افزار جامع و تخصصي با موضوع "ولايت فقيه" را يکي از دو محصول ياد شده عنوان کرد افزود : اين نرم افزار بسيار کامل و جامع، براساس مدارک و مستندات متقن تاريخي ،علمي و ديني تهيه و تنظيم شده است .

 

معاون اجتماعي ، فرهنگي منطقه ، محصول دوم را کتاب 5 جلدي با عنوان "ولايت فقيه " خواند و افزود : اين کتاب توسط جمعي از روحانيون جوان ، انديشمند و خوش فکر حوزه علميه قم تدوين و گردآوري شده است.

 

وي اضافه کرد: اين کتاب 5 جلدي در موضوعات مختلف ؛ کلي و پيرامون اصل ولايت فقيه و حکومت ولي فقيه گردآوري شده است.

 

پير هادي اظهارداشت: دو محصول فرهنگي ياد شده همزمان در روز 12 خردادماه با حضور چهره هاي برجسته فرهنگي و هنري و جمعي از مديران ارشد شهرداري تهران در سراي محله خاقاني رونمايي مي شود .

 

نظر شما