پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۷۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
دور اول كلاس‌هاي آموزشي تئاتر و سينما تا اول تيرماه پايان مي‌يابد و دور تازه كلاس‌هاي كارگردان و بازيگري از اول تيرماه با همان استادان و مدرسان جديد در فرهنگسراي انقلاب آغاز مي‌شود.

«بهزاد صديقي»،مسئول كانون نمايش فرهنگسراي انقلاب در گفت و گو با خبرنگار شهر ضمن بيان اين مطلب گفت:دور اول كلاس‌هاي آموزشي تئاتر و سينما تا اول تيرماه پايان مي يابد.قصد داريم از آغاز تيرماه نيز دور تازه كلاس‌هاي كارگرداني و بازيگري و نمايشنامه نويسي با همان استادها يا مدرسان جديد شروع خواهد شد.

صديقي گفت:در دور اول اين كلاس‌ها كارگاه بازيگري سينما و تلويزيون را «رحيم نوروزي»،كلاس كارگرداني را «علي‌اصغر دشتي» و كلاس نمايشنامه نويسي را خودم در فرهنگسراي انقلاب برپا كرده است.

صديقي با اشاره به كلاس‌هايي كه قرار است در اين فرهنگسرا برپا شود،گفت:با محمد يعقوبي ،دكتر قطب الدين صادقي و حسن معجوني نيز براي كلاس‌هاي ترم بعد اين فرهنگسرا صحبت‌هايي شده است.

صديقي،با اشاره به استقبال ازكارگاه بازيگري «پيام دهكردي» در اين فرهنگسرا گفت:كارگاه بازيگري يك روزه «پيام دهكردي» ا سوي هنرجويان با استقبال خوبي مواجه شد.قصد داريم با حضور دهكردي بار ديگر كارگاهي يك روزه از 8 صبح تا 8 شب در تابستان برگزار كنيم.

فرهنگسراي انقلاب،از بهار امسال كلاسهاي آموزشي تئاتر و سينما را با حضور استادان و كارگردانان مطرح براي هنرجويان و علاقمندان برگزار كرده است كه قرار است همچنان ادامه يابد.

نظر شما