جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۷۸۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲
فردا در منطقه 7 تهران
زنگ محيط زيست در مدارس نواحي مختلف شهرداري منطقه 7 فردا به صدا در مي‌آيد.

آرزو فرزدقي رئيس اداره محيط زيست شهرداري منطقه 7 در گفت و گو با خبرنگار «شهر» ضمن بيان اين مطلب گفت: اداره محيط زيست منطقه همزمان با هفته محيط زيست برنامه‌هاي مختلفي را برگزار مي‌كند كه يكي از اين برنامه‌ها به صدا درآوردن زنگ محيط زيست در مدارس به منظور آشناسازي دانش‌آموزان با محيط زيست است.

وي با بيان اينكه فردا مراسم به صدا درآوردن زنگ محيط زيست برگزار مي‌شود، افزود: جشن محيط زيست به مدت يك هفته در خيابان كميايي با حضور شهروندان برگزار مي‌شود.

فرزدقي همچنين به همايش نقش زنان خانه‌دار در حفظ محيط زيست اشاره كرد و گفت: اين همايش ويژه بانوان منطقه است كه در تاريخ 19 خرداد ماه در سراي سلامت خاقاني برگزار مي‌شود.

اين مقام مسوول در شهرداري برگزاري كارگاه آموزشي آشنايي با خواص و كاربرد گل‌ها و گياهان دارويي و نقش آن در سلامت خانواده، توزيع 100 بروشورهاي آموزش فني بين شهروندان را از ديگر برنامه‌هاي اداره محيط زيست شهرداري عنوان كرد.

به گفته وي، برگزاري تور نيم‌روزه بازديد از ايستگاه كهريزك، آموزش چهره به چهره تفكيك زباله،‌رونمايي از نقاشي ديواري در سطح ناحيه، نمايشگاه محيط زيست، همايش آلودگي فوري از جمله برنامه‌هايي است كه تا 22 خرداد در سطح منطقه هفت برگزار خواهد شد.

نظر شما