جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۸۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱
معاون فني و عمران شهرداري منطقه 9 گفت: روزانه بيش از يکصد هزار و پانصد ميليون ريال صرف رشد، توسعه و پيشرفت پروژه‌هاي عمراني منطقه مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 9 ، پيمان عباسي با بيان اينکه معاونت فني و عمراني ساليانه بودجه‌اي معادل 400 ميليارد ريال صرف فعاليت‌هاي عمراني مي‌کند ، اعلام کرد : ساکنان منطقه 9 بايد بدانند روزانه بيش از 150 ميليون تومان تنها براي تسهيل ارائه خدمات فرهنگي ، اجتماعي و رفاهي آنان هزينه مي‌شود.


وي با اشاره به روند فيزيکي پروژه‌هاي عمراني منطقه عنوان کرد: تا کنون 30 درصد از پروژه‌هاي ساخت و سازي که در دست اجرا هستند با پيشرفت فيزيکي همراه بوده‌اند.


وي در ادامه افزود: راه‌اندازي سراهاي محله 1و 4 و 6، مجموعه‌هاي فرهنگي، هنري و ورزشي مانند مهرآباد و مراکز آموزش اجتماعي از جمله پروژه‌هاي طلايي هستند که در منطقه 9 در حال اجرا است.


عباسي به حضور نخستين بار تکنولوژي نانو در منطقه 9 نيز اشاره کرد و گفت: استفاده از فن آوري نانو به منظور ارتقا سطح بهداشت اماکن عمومي مانند نمازخانه‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي به کار برده مي‌شوند.


وي با تاکيد بر عملکرد اين فن‌آوري نوظهور خاطر نشان کرد: زمانيکه پوششي از ذرات نانو بر روي و سطوح داخلي نمازخانه‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي پخش مي‌شود، از انتشار بوي نامطبوع تا حد چشمگيري جلوگيري مي‌شود.


عباسي تصريح کرد: بکارگيري تکنولوژي نانو، زمينه‌ساز افزايش سطح رضايتمندي شهروندان از سرويس‌هاي بهداشتي و نمازخانه‌ها مي‌شود تا نمازگزاران در زمان مراجعه با مشکلات بهداشتي روبرو نشوند.


معاون فني و عمران شهرداري منطقه 9هدف از بکارگيري اين روش منحصر به فرد را جلوگيري از انتشار بوي نامطبوع و ارتقا سطح کيفي و بهداشت فضاي داخلي نمازخانه‌ها اعلام و اظهار کرد: از آنجائيکه ايجاد رفاه براي نمازگازان در اولويت برنامه‌ريزي‌هاي شهرداري قرار دارد، به همين منظور در فضاي داخل هر دو نمازخانه واقع در تپه شماره يک و دو ميدان آزادي ذرات نانو را پخش کرديم تا نمازگزاران با آرامش و رضايت خاطر بيشتري، اعمال ديني‌شان را به جا آورند.

نظر شما