پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۸۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
كارگاه‌هاي آموزشي تئاتر با حضور يعقوبي و صادقي از آغاز تابستان در فرهنگسراي انقلاب برپا مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب، بهزاد صديقي، مسئول كانون نمايش فرهنگسراي انقلاب گفت: دور اول كلاس‌هاي آموزشي تئاتر و سينما تا اول تيرماه پايان مي يابد. قصد داريم از آغاز تيرماه دور تازه كلاس‌هاي كارگرداني و بازيگري و نمايشنامه‌نويسي را با همان استادها يا مدرسان جديد شروع كنيم.


صديقي افزود: در دور اول اين كلاس‌ها كارگاه بازيگري سينما و تلويزيون را «رحيم نوروزي»،كلاس كارگرداني را «علي‌اصغر دشتي» و كلاس نمايشنامه نويسي را بهزاد صديقي در فرهنگسراي انقلاب برپا كرده است.

صديقي با اشاره به كلاس‌هايي كه قرار است در اين فرهنگسرا برپا شود،گفت: با محمد يعقوبي، دكتر قطب الدين صادقي و حسن معجوني نيز براي كلاس‌هاي ترم بعد اين فرهنگسرا صحبت‌هايي شده است.


صديقي،با اشاره به استقبال ازكارگاه بازيگري «پيام دهكردي» در اين فرهنگسرا گفت: كارگاه بازيگري يك روزه «پيام دهكردي» از سوي هنرجويان با استقبال خوبي مواجه شد. قصد داريم با حضور دهكردي بار ديگر كارگاهي يك روزه از 8 صبح تا 8 شب در تابستان برگزار كنيم.


فرهنگسراي انقلاب،از بهار امسال كلاسهاي آموزشي تئاتر و سينما را با حضور استادان و كارگردانان مطرح براي هنرجويان و علاقمندان برگزار كرده است كه قرار است همچنان ادامه يابد.


علاقمندان براي ثبت نام به فرهنگسراي انقلاب واقع در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان کميل شرقي مراجعه كنند و يا با شماره تلفن‌هاي 9-55419057 تماس بگيرند.

نظر شما