پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۱
کد خبر: ۲۰۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵
با شركت نزديك به 180 فيلم از توليدات دو سال گذشته/
محبوبه بيات كه به تازگي پيشنهاد بازي در دو تله‌فيلم را رد كرده، داور تخصصي بازيگري در جشن خانه سينما شد.

 اين هنرپيشه تئاتر، سينما و تلويزيون به خبرنگار شهر گفت: در حال حاضر به اتفاق چهار تن از همكارانم در خانه سينما روزي 3 فيلم مي‌بينيم. هدف ما انتخاب بازيگران برگزيده زن و مرد است و البته راي ما در انتخاب بهرين فيلم هم دخالت داده مي‌شود.

 

بنابر اين گزارش، او به همراه داريوش اسدزاده، علي دهکردي، حبيب رضايي و پارسا پيروزفر به عنوان داوران تخصصي بخش بازيگري چهاردهمين دوره جشن سينماي ايران انتخاب شده‌اند. آنها به مدت دو ماه نزديك به 180 فيلم خواهند ديد كه حاصل دو سال توليدات سينمايي است و به دليل آن كه سال گذشته اين جشن برگزار نشده‌است، امسال فيلم هاي دو دوره با هم داوري خواهد شد.

 

محبوبه بيات دو پيشنهاد تله فيلم داشته است كه يكي را به خاطر بد بودن فيلمنامه نپذيرفته است و دومي را با آن كه از فيلمنامه و كارگردان خوشش آمده است، به خاطر رفتار غير حرفه اي تهيه كننده نپذيرفته است. اين تهيه كننده به او گفته است كه به جاي دستمزد سكه طلا مي‌دهد.

 

محبوبه بيات هم از بودن چنين تهيه كننده‌هاي غير متخصص احساس نگراني مي‌كند چون كه بر ضوابط كار آشنا نيستند. او همچنين از برقراري 17 يا 18 ساعت كار در زمان تصويربرداري تله فيلم ها رضايت خاطر ندارد زيرا‌‌ كه جلوي خلاقيت بازيگر را مي گيرد اما در شرايط فعلي مي خواهند كه در هر روز چنين زماني صرف توليد بشود. او در مجموع اين وضعيت را توهين به حرفه خود تلقي مي‌كند.

 

بيات كه ارديبهشت ماه در نمايش «خدا در آلتونا حرف مي زند» به كارگرداني مسعود دلخواه بازي كرده است، احتمال دارد كه در طول سال جاري در يك نمايش ديگر با هم همكاري داشته باشند.

 

او همچنين به زودي نمايشنامه‌اي را براي تبديل به تله تئاتر به تلويزيون پيشنهاد خواهد داد.

 

 

نظر شما