جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۳
کد خبر: ۲۰۳۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۰
با اقدام سريع آتش‌نشانان صورت گرفت؛
بار ديگر تخريب غير اصولي ساختماني منجر به فرو ريختن ديوار ساختمان مجاور و گرفتار شدن سه کارگر ساختماني شد.امدادگران آتش‌نشاني براي نجات جان اين کارگر‌ها در کمتر از دو دقيقه به محل حادثه در خيابان شهيد لواساني رسيدند.

به گزارش شهر  وبه نقل از پايگاه خبري 125، تلاش همه جانبه و سرعت عمل آتش‌نشانان در اجراي عمليات امداد و نجات باعث شد كه هر سه كارگر از خطر مرگ نجات يابند.

رخداد اين حادثه از طريق سامانه 125 به ستاد فرماندهي آتش‌نشاني اطلاع داده شد و اين ستاد بي‌درنگ آتش‌نشانان ايستگاه شش و گروه نجات چهار را همزمان ساعت 10:19دقيقه امروز به محل حادثه اعزام كرد.

به گفته منصور سلطاني فرمانده آتش‌نشانان بر اثر ريزش آوار ناشي از تخريب ساختمان سه نفر از كارگران ساختماني زير ديواره مانده بودند كه آتش‌نشانان با کمک اهالي در كمترين زمان ممكن با آور برداري هر سه كارگر را به فضاي امن رساندند و براي مداوا و انتقال به مراكز درماني تحويل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

اين فرمانده آتش‌نشاني علت رخداد حادثه را تخريب غير اصولي و ريختن ديواره‌ها اعلام كرد و از دست‌اندركاران ساخت و ساز خواست تا از كارگران ماهر و با تجربه در امور ساختماني استفاده كنند.

نظر شما