چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۰۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۵
بازديد سرزده معاون فني و عمراني از پروژه هاي عمراني تهران
معاون فني و عمراني شهردار تهران در بازديد از چند پروژه عمراني در دست اجرا در نقاط مختلف تهران ، در جريان روند پيشرفت کار اين پروژه ها قرار گرفت .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت فني وعمراني شهرداري تهران ، دکتر مازيار حسيني در روز عيد مبعث بدون برنامه قبلي با حضور در محل پروژه‌هاي عمراني در دست اجراي تونل نيايش و کارگاه هاي مختلف آن ، ادامه بزرگراه يادگار امام ، پل جواديه ، تقاطع هاي غير همسطح کاروانسراي سنگي ، بزرگراه شهيد باکري و پروژه ادامه بزرگراه همت در منطقه 22 روند عمليات اجرايي و پيشرفت کار همچنين مسائل و مشکلات را مورد بررسي قرار داد و در هر مورد از مديران پروژه ها خواست در کوتاه ترين زمان ممکن با تمام توان خود به جهت پيشرفت طرحها اقدامات لازم را به عمل آورند .


حسيني با اشاره به اهميت اجرا و بهره برداري به موقع از پروژه هاي عمراني درکلانشهر تهران گفت : سه مقوله صحت ، دقت و سرعت به عنوان يک راهبرد مد نظر شهرداري تهران سرلوحه ي کارهاي ما در حوزه  عمراني است و تسريع در روند اجراي پروژه‌ها و لو يک روز مي‌تواند گره اي از مشکلات شهر باز كرده و باعث آسايش مردم شود كه از اين نظر بسيار با ارزش است .


وي با تبريک عيد سعيد مبعث به کارگران مشغول به کار در تونل نيايش و گرامي داشت اين مناسبت فرخنده خاطر نشان کرد خدمت به مردم و آسايش و رفاه آنان در تمامي ايام سال در پايتخت نظام جمهوري اسلامي بي ترديد حرکتي مقبول درگاه الهي است و زحمت کشان حوزه ي ساخت و ساز از اين بابت که چنين فرصتي در اختيارشان قرار گرفته بايد به خود ببالند و قدر اين نعمت را بدانند .


معاون فني و عمراني شهردار تهران همچنين در بازديد از دو جبهه  کاري پروژه بزرگ تونل نيايش لزوم دقت در اجراي کارها وتوجه بيش از پيش به کيفيت و ايمني عمليات را مورد تاکيد قرار داد . وي گفت : طي روزهاي آينده خبرهاي خوبي درباره ي تونل نيايش به شهروندان عزيز ارائه خواهد شد .


حسيني با بيان اينکه معاونت فني وعمراني شهرداري تهران براي برطرف کردن مشکلات و حل مسائل و ايجاد تسهيلات بيشتر در اجراي درست و به موقع پروژه هاي عمراني اقدامات لازم را انجام مي دهد از دست اندرکاران و مسئولان اجرايي اين پروژه خواست تا آنان نيز با توجه به اهميت و نقش اين پروژه تلاش خود را مضاعف کنند .


وي همچنين در بازديد از پروژه ساخت 5 هزار و 655 متر پل در سه راه کاروانسراي سنگي اظهار داشت : هم اکنون عمليات اجرايي شمع هاي دستي و ماشيني شامل حفاري و بتن ريزي ستونها در حال انجام است که با پايان اين طرح بزرگ دسترسي هاي بزرگراه هاي شهيد همت و رسالت با جاده مخصوص و قديم کرج در سه راه کاروانسراي سنگي براي شهروندان با سهولت تردد صورت خواهد گرفت .


گفتني است براي اين پروژه همچنين 8 هزار متر رمپ با عرض هاي مختلف براي 19 محور در نظر گرفته شده است .


معاون فني وعمراني شهرداري تهران همچنين از قطعه ي جناقي نصب شده پل جواديه که يکي از پيچيده ترين بخش هاي اجرايي پروژه بوده بازديد و بر تسريع در نصب آخرين قطعه و حساسترين بخش قوس پل که 80 تن وزن دارد تاکيد کرد . اين قطعه کليدي متصل کننده پايه هاي پل به يکديگر است . وي درباره زمان بهره برداري پل نيز اظهار داشت همان طورکه پيشتر نيز اعلام شده تا پايان نيمه ي نخست سال عمليات عمراني پل جديد جواديه به پايان خواهد رسيد و سعي خواهيم کرد تا پيش از آغاز سال تحصيلي اين مسير را به مردم تحويل دهيم . در حال حاضر نيز با وجود گرماي طاقت فرسا عمليات اجراي پل بدون وقفه در حال انجام است .


وي همچنين در بازديد از پروژه احداث ادامه بزرگراه جنوب يادگار امام اظهار اميدواري کرد چنانچه در مسير عمليات مشکلي پيش نيايد در نيمه اول شهريور ماه مسيردوربرگردان شمال به شمال اين بزرگراه در جنوب خيابان آزادي به بهره برداري برسد .


اين گزارش حاکي است دراين بازديد که به طور سرزده انجام گرفت مهندس علي اصغر مونسان مدير عامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران نيز دکتر مازيار حسيني را همراهي مي کرد.

نظر شما