جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۰۸۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به رشادتها و از جان گذشتگي مرزبانان جمهوري اسلامي ايران،آنها را در دنيا نمونه و بي نظير دانست.

به گزارش خبرگزاري شهر سردار احمد رضا رادان با تاکيد بر اينکه خدمت در نقاط مرزي با توجه به شرايط خاص و دشواريهاي موجود، يک همت و غيرت ويژه مي طلبد، از مرزبانان ايراني به عنوان با استقامت ترين و سختکوش ترين مرزبانان دنيا ياد کرد.

   

جانشين فرمانده نيروي انتظامي در اين خصوص تصريح کرد: در همه جاي دنيا آن چيزي که مي تواند يک مرزبان را به مرز، متکي و پايدار نمايد، فراهم بودن تمامي امکانات لازم اعم از شرايط مکاني، امکانات و تجهيزات کنترلي و نظارتي و امکانات رفاهي است که مرزبانان کشور عزيزمان در بسياري از نقاط مرزي با حداقل اين امکانات ، با عشق و علاقه از مرزهاي کشور پاسداري مي کنند.  

 

وي عشق به سرزمين ، ايمان و اعتقاد قلبي مرزبانان ايراني را از عوامل مهم ايستادگي و استقامت آنان ياد کرد.

   

سردار رادان ادامه داد: ما در حيث مرزباني در کشور و بويژه در شرق کشور و در امر مبارزه با مواد مخدر به بشريت خدمت مي کنيم و وظيفه بعضي از کشورها را به دوش مي گيريم.

   

وي افزود: در مسير خدمت به بشريت هزينه هاي فراواني رامتقبل شديم و بيش از4000 شهيد در امر مبارزه با مواد مخدر اين امر را ثابت مي کند.  

 

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به حضور نظاميان آمريکايي در افغانستان افزود: نتيجه اين لشگرکشي براي مردم افغانستان، ناامني ، توليد بيشتر موادمخدر و تلاش در جهت نابودي بشريت است .

 

سردار رادان درپايان با اشاره به اجراي طرح کنترل مرز گفت: الحمدلله با اقدامات موثري که در اجراي اين طرح صورت گرفته، شاهد کاهش ورود موادمخدر و در پي آن افزايش قيمت مواد مخدر هستيم و اميد است با همت همه مسئولين طرح کنترل مرز به صورت کامل در تمامي مرزهاي جمهوري اسلامي ايران انجام شود.

نظر شما