شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۱۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
رئيس دبيرخانه کميسيون اجتماعي و فرهنگي کلانشهرهاي ايران از برگزاري هفته کوچولوهاي ايراني ( کوتاه قامتان بلند همت ) در جهت شناساندن ظرفيت‌ها ، قابليت‌ها و مطرح کردن نيازها و مشکلات اين قشر که به علت کم توجهي و بي مهري دچار معضلات بسياري هستند خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران عادل مزاري رئيس دبيرخانه کميسيون اجتماعي و فرهنگي کلانشهرهاي ايران با بيان اين مطلب اظهار کرد: با عنايت به اينکه پاسداشت حقوق شهروندان و پيگيري مطالبات شهروندي از وظايف شهرداري است و با توجه به ديدگاه کلان مديريت شهر تهران مبني بر تبديل شهرداري از سازماني خدماتي به نهادي اجتماعي، با همکاري انجمن کوچولوهاي ايران برنامه‌هاي مفصلي در هفته آينده تدارک ديده شده است.


وي افزود: با توجه به همزماني اين هفته با نيمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت ولي عصر (عج) و در سال همت مضاعف و کار مضاعف تلاش ما بر اين بوده تا برنامه هاي شاد و متنوعي براي اين کوتاه قامتان بلند همت تدارک ببينيم.


رئيس دبيرخانه کميسيون اجتماعي و فرهنگي کلانشهرهاي ايران تصريح کرد: حضور در مرقد مطهر حضرت امام (ره) و تجديد ميثاق با ايشان ، مسابقه فوتبال بين دو تيم کوچولوها ، حضور در مرکز نمونه کارآفريني تهران ، بازديد از برج ميلاد و برج آزادي و صعود به توچال از برنامه هاي پيش بيني شده در اين هفته است و همچنين کوتاه قامتان بلند همت در طول هفته با بعضي از مسئولين کشور از جمله وزير بهداشت و شهردار تهران ملاقات خواهند داشت.


مزاري در پايان از همه متوليان فرهنگي خواست با عنايت به نوپا بودن اين حرکت و ضرورت مساعدت به اين قشر خاص، از هرگونه کمکي که مي‌توانند دريغ نورزند و ادامه داد: لازم به ذکر است که در پي رهنمودهاي جناب آقاي دکتر ايازي معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران سرزمين کوچولوها در منطقه 5 تهران ساخته خواهد شد.


براساس اين گزارش سايت انجمن کوچولوهاي ايراني به آدرس www.kocholoha.org جهت ارائه هرگونه پيشنهاد توسط شهروندان و کسب اطلاعات بيشتر در مورد برنامه‌ها ،آماده دريافت نظرات شهروندان است.


نظر شما