پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۱۵۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
رييس فرهنگسراي فناوري اطلاعات از راه‌اندازي نخستين فروشگاه اينترنتي محصولات فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران همزمان با فرا رسيدن نيمه شعبان خبر داد.

اميري در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اين مطلب گفت: اين فروشگاه با هدف گسترش فرهنگ استفاده از فضاي مجازي و ترويج و ترغيب شهروندان از اينترنت و خدمات الكتريكي براي بهبود شرايط زندگي مانند كاهش ترافيك، كاهش سفرهاي زايد شهري و كاهش آلودگي هوا از سوي فرهنگسراي فناوري اطلاعات افتتاح مي‌شود.


وي افزود: در مرحله اول فقط محصولات فرهنگي توليد مراكز سازمان فرهنگي هنري و در مراحل آينده تمامي محصولات فرهنگي هنري مفيد براي شهروندان و خانواده‌ها در اين فروشگاه پوشش داده مي‌شود.


رييس فرهنگسراي فناوري اطلاعات افتتاح آزمايشي اين فروشگاه را عيد مبعث عنوان كرد و ادامه داد: اين فروشگاه به صورت رسمي از نيمه شعبان افتتاح مي‌شود و خدمات خود را به دو دسته ارايه مي‌كند. دسته اول مربوط به محصولاتي است كه به فروش مي‌رسد، شهروندان مي‌توانند كتاب‌هاي خود را انتخاب و با پيك آن را دريافت كنند. در دسته بعدي كه محصولات به شكل رايگان ارايه مي‌شود علاقه‌مندان مي‌توانند پس از انتخاب محصولات فرهنگي براي دريافت آن به فرهنگسرا و مراكز فرهنگي كه محصول را توليد كرده‌اند مراجعه كنند.


اميري تصريح كرد: در حال حاضر بسياري از مراكز و فرهنگسراها مانند فرهنگسراهاي اخلاق، رسانه، انديشه، قرآن و موسسات هاتف‌شهر، نشر شهر و آموزش محصولات خود را براي عرضه در فروشگاه ارسال كرده‌اند.

فروشگاه اينترنتي محصولات فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با نشاني: (www.itfs.ir/shop/) در دسترس تمام شهروندان و كاربران است.

نظر شما