جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۲۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴
ناري ابيانه در منطقه 7 خبر داد :
چهل وهشتمين نشست شوراي هماهنگي مشارکت‌هاي اجتماي شهرتهران به ميزاني منطقه هفت در سراي محله خاقاني برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، در اين جلسه که مديران و نمايندگان سازمان‌هاي تابعه شهرداري تهران حضور داشتند ،«ناري ابيانه »مدير کل اداره آموزش و مشارکت هاي اجتماعي شهر تهران با بيان اينکه رساندن آگاهي عمومي به يک يک شهروندان شهر تهران در سطح مطلوب مبناي آموزش هاي غير حضوري و فراگير ما محسوب مي شود گفت:براين اساس در سال جاري 11 برنامه پيش بيني شده است.


وي لازمه مشارکت شهروندان در برنامه‌هاي آموزشي را جلب اعتماد آنها دانست که اين امر تنها با کسب آگاهي شهروندان از برنامه هاي آموزشي شهرداري امکان پذير است.


مدير کل اداره آموزش و مشارکت هاي اجتماعي شهر تهران ، اجراي طرح کوچه بازي در سطح 124 ناحيه شهرتهران را از برنامه هاي جديد و ويژه اين اداره عنوان کرد و گفت:در اين برنامه بازي هاي کودکي درمقياس ماکرو براي تقويت هويت ملي - ارتباطات اجتماعي - رابطه همسايگي و احياي بازيهاي محله اي و سنتي طراحي شده است.


وي برگزاري بازي‌هاي محله‌اي همچون دوز،ليله ،وسطي وغيره را از برنامه هاي طراحي شده در اين طرح برشمرد و افزود:اين طرح در 124 ناحيه شهر تهران اجرا مي‌شود.


در ادامه «محسن پيرهادي» معاون اجتماعي-فرهنگي منطقه 7،با بيان اينکه اجراي ماموريت هاي ابلاغي از سوي ستاد را در اولويت برنامه‌ريزي‌ها قرار مي‌دهيم گفت:تشکيل شبکه هاي مردمي اتفاق خوبي بود که بايد از نظر کيفي نيز ارتقاء يابد.


نظر شما