جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۲۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۰
سازمان زيباسازي شهرداري تهران علاوه بر زيباسازي امكان مذهبي شهر تهران از ديگر ابزارهاي در دسترس مانند مجسمه‌هاي موقتي براي انتشار مفاهيم و پيام ماه رمضان بهره مي‌برد.

سيدمحمدجواد شوشتري، رييس سازمان زيباسازي درگفت‌وگو با خبرنگار«شهر» از برنامه‌ريزي سازمان زيباسازي براي استقبال ماه رمضان خبر داد و گفت: درهمين زمينه مساجد نمونه جهان را شناسايي كرده و تصاوير اين مساجد را در قالب بنرهاي تبليغاتي آن را در سطح شهر نصب مي‌كنيم.

به گفته شوشتري در كنار مساجد نمونه جهان مساجدي كه شهرداري تهران در سطح شهر ساخته است نيز در ميادين و خيابان‌هاي اصلي شهرتهران معرفي مي‌شوند. بر اين اساس سازمان زيباسازي براي نورپردازي مساجد در ماه مبارك نيز برنامه‌هايي دارد.

شوشتري از پايان داوري مسابقه شوق نياز خبر داد و گفت: در اين مسابقه محله نمونه و برتر تهران شناسايي مي‌شود و به عموم مردم معرفي مي‌شود.

 به گفته شوشتري نتايج اين مسابقه نيز در ماه مبارك رمضان اعلام مي‌شود.

 

رييس سازمان زيباسازي شهرداري تهران همچنين از رونمايي آب‌نمايي در بزرگراه چمران در نيمه ماه رمضان خبر داد و گفت: اين آب‌نما در ميدان بزرگراه چمران بين خروجي‌هاي بزرگراه حقاني و همت احداث مي‌شود.

 

وي همچنين از اجراي مجسمه‌هاي حجمي در ميادين در شب‌هاي قدر خبر داد و گفت: اين كارها موقتي است و با موضوع‌هاي مرتبط با شب‌هاي قدر طراحي خواهد شد.

 

وي همچنين افزود: براي جشنواره عكاسي ماه رمضان بيش از 750اثر ارسال شده كه به لحاظ كمي استقبال بي نظير بوده و در ميان آثار ارسالي هم اثرعكاسان حرفه‌اي و هم عكاسان آماتور وجود دارد.

 

رييس سازمان زيباسازي شهرداري تهران از اتمام داوري اين جشنواره خبر داد و گفت: برندگان اين مسابقه در ماه مبارك رمضان اعلام مي‌شوند و همچنين نمايشگاهي از آثار برگزيده برپا مي‌شود.

نظر شما