جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۴۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
يک دستگاه خودرو سواري بامداد امروز-پنج شنبه 15 مهر- در بزرگراه آزادگان با يک دستگاه کاميون حمل شير تصادف کرد و حادثه‌اي مرگبار آفريد.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه خبري 125، در اين حادثه که منجر به آتش گرفتن خودروي سواري شد، سه سرنشين اين خودرو در ميان شعله‌هاي آتش سوختند.


با تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران بي‌درنگ آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي 47، 86 و گروه نجات شش را همزمان در ساعت 1:15 دقيقه بامداد امروز به محل حادثه در مسير غرب به شرق بزرگراه آزادگان، ابتداي شهرك معراج روانه كرد.


حسين اكبريان افسر آماده منطقه دو عمليات آتش‌نشاني درباره اين حادثه دلخراش گفت: كاميون حامل شير و خودرو سواري پس از برخورد با يكديگر هر دو واژگون شدند و خودرو سواري با چهار سرنشين دچار آتش‌سوزي شد و كاملا سوخت.


اكبريان درباره جزئيات عمليات آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان که در عرض سه دقيقه به محل حادثه رسيده بودند بلافاصله با كشيدن يك رشته لوله آبدهي و خاموش كننده دستي اقدام به مهار و خاموش کردن آتش‌سوزي کردند و جنازه كاملا سوخته سه شهروند را با استفاده از ابزار نجات از داخل خودرو خارج و تحويل عوامل انتظامي دادند.


يك نفر از سرنشينان اين خودرو که در ابتداي حادثه به كمك مردم از خودرو خارج شده بود، براي انتقال به مراكز درماني تحويل اورژانس حاضر در محل داده شد.


آتش‌نشانان با ايمن‌سازي محل حادثه به كمك جرثقيل هر دو خودرو را از محل حادثه دور كردند و بزرگراه را آماده رفت و عادي خودروها کردند.

نظر شما