شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۱
کد خبر: ۲۴۵۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸
چهارمين جشنواره انار «ياقوت بهشت» با مشارکت وزارت جهاد کشاورزي با هدف ترويج فرهنگ مصرف و آشنايي با خواص درماني انار از تاريخ 27 مهر تا 6 آبان ماه در فرهنگسراي اشراق برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي اشراق؛ حامد سليماني رييس فرهنگسراي اشراق ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به خواص درماني انار که يک ميوه بهشتي است و سرشار از ويتامين‌هاي مختلف است در آيات متعدد قرآن به خوردن آن سفارش شده است .


سليماني تصريح کرد: اين جشنواره شامل معرفي انار استان‌هاي مختلف کشور و عرضه مستقيم انار و فرآورده‌هاي آن، صنايع دستي و سوغات استان‌ها، کارگاه آموزشي تخصصي و مشاوره، کارگاه هنرهاي خانگي ( آشپزي و شيريني‌پزي با انار و...) ، کارگاه بررسي خواص درماني انار ، غرفه‌هاي ويژه کودکان و نوجوانان است.


وي ضمن اعلام برنامه‌هاي جنبي جشنواره از قبيل شب‌نشيني‌هاي خانوادگي در جشن‌هاي ولادت امام رضا (ع) و اجراي موسيقي محلي، پخت بزرگترين کيک انار، رونمايي از تمبر يادبود انار، نمايش سنتي رستم و سهراب ، مسابقه انارخوري و...از تمامي شهروندان دعوت نمود تا ازبرنامه هاي مختلف (کوچه باغ انار) نيزديدن کنند.


علاقمندان جهت بازديد و شرکت در اين جشنواره مي‌توانند در تاريخ يادشده از ساعت 10 تا 19 به نشاني فلکه دوم تهرانپارس – انتهاي خيابان جشنواره – فرهنگسراي اشراق مراجعه كنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 13-77324112 تماس بگيرند.

نظر شما