جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۴۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۰
رييس فرهنگسراي عطار از تشكيل و راه‌اندازي مدرسه فرهنگي هنري معراج در منطقه 10 خبر داد.

«علي‌اكبر محمدي داراني» در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با اعلام اين خبر گفت: با راه‌اندازي اين مدرسه تعدادي از نخبگان دانش‌آموز طي فرآيندي جذب شده و تمامي آموزه‌هاي فرهنگي مذهبي در ارتباطي مستمر به آنها آموزش داده مي‌شود.

وي افزود: اين مدرسه كه با همكاري سازمان آموزش و پرورش راه‌اندازي مي‌شود شامل دوره‌هاي قرآني، علمي، كمك‌درسي و اردوهاي تفريحي و ورزشي ويژه دانش‌آموزان مقاطع راهنمايي و دبيرستان است.

مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 10 با بيان اينكه با تشكيل اين مدرسه جامعه هدف را از ابتدا تعيين مي‌كنيم، اظهار داشت: در برنامه‌اي درازمدت دانش‌آموزان را به‌طور شاخص تربيت مي‌كنيم تا حتي بعد از فارغ‌التحصيل شدن از دانشگاه از آنان به عنوان اساتيد خود مدرسه استفاده كنيم.

داراني همچنين از تشكيل مدرسه حفظ و مفاهيم قرآن كريم در در راستاي اجراي طرح «پيك نور» خبر داد و ادامه داد: تجهيز جلسات و هيات‌هاي قرآني در منطقه، تشكيل محافل انس با قرآن، تجليل از قاريان ممتاز در اين منطقه و برگزاري جشن پايان دوره براي شركت‌كنندگان از ديگر برنامه‌هايي است كه در اين مدرسه در نظر گرفته شده است.


به گفته وي، در اين مدرسه كه از ابتداي فصل تابستان راه‌اندازي شده تمامي علاقه‌مندان در همه مقاطع سني مي‌توانند به صورت تخصصي به فعاليت‌هاي قرآني بپردازند و پايان‌نامه دوره‌هاي قرآني را نيز دريافت كنند.


نظر شما