جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۵۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷
وقوع تصادف مرگبار بين يك دستگاه اتوبوس و يك دستگاه تريلي در محور دامغان – جندق در استان سمنان 11 كشته و مجروح برجاي گذاشت و راننده اتوبوس که خود را مقصر مي دانست ، بعد از وقوع تصادف پا به فرار گذاشت .

به گزارش شهر، مقارن ساعت 23:50 شب گذشته تماس مردمي با 110 ، ماموران پليس را در جريان وقوع سانحه اي مرگبار در کيلومتر 150 محور دامغان – جندق استان سمنان قرار داد .

گزارش دريافتي از فرماندهي انتظامي شهرستان دامغان حاكي است عوامل پاسگاه سرکوير و پليس راه دامغان – جندق بي درنگ با دريافت اين خبر به محل وقوع حادثه اعزام شده و پس از حضور با صحنه هايي ناگوار مواجه شدند .

اين گزارش مي افزايد ، برخورد شديد يك دستگاه اتوبوس متعلق به تعاوني 15 شرکت گيتا سفر اصفهان با 39 نفر مسافر كه به سمت مشهد در حال حركت بود با يك دستگاه تريلي حامل خودرو منجر به كشته شدن در دم 5 نفر از هموطنان شد و 6 مسافر اتوبوس را راهي بيمارستان كرد .   

 

شايان ذكر است ، راننده اتوبوس كه با انحراف به چپ خود عامل اصلي بروز اين حادثه دلخراش بود پس از تصادف خودرو را برجاي گذاشت و از صحنه متواري شد كه تلاش پليس براي دستگيري وي همچنان ادامه دارد .

نظر شما