شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۲
کد خبر: ۲۵۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۴
نخستين نمايشگاه حمل و نقل و ترافيك شهري در حالي فردا شنبه_ 15 آبان_ خاتمه مي‌يابد كه با استقبال مديران، متخصصان و دست اندركاران ترافيك و هم‌چنين شهروندان تهراني مواجه شده است.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران،استقبال غيرقابل پيش‌بيني مديران، متخصصان و دست اندركاران ترافيك به همراه استقبال غير قابل انتظار شهروندان تهراني، شور و حال خاصي را بر فضاي نمايشگاه در طول برگزاري اين نمايشگاه، حاكم كرده است.

اين گزارش مي‌افزايد؛ در نخستين نمايشگاه حمل و نقل و ترافيك شهري برنامه‌هاي متنوع و مختلفي در قالب جشنواره حمل و نقل و شهري از جمله برنامه شبانگاهي «مكث 95» از سوي شبكه راديوي تهران در محل نمايشگاه برگزاري مي‌شود.

برگزاري «سامانه نشاط» از سوي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران براي عموم شهروندان و خانواده‌ها از ديگر برنامه‌هاي است كه هر شب برگزار مي شود.

مراسم اختتاميه نمايشگاه حمل و نقل شهري با حضور جمعي از مسئولان و دست‌اندركاران حمل و نقل و ترافيك، مجريان غرفه‌هاي نمايشگاه و نيز نمايندگان رسانه هاي جمعي عصر روز شنبه_ 15 آبان_ در محل دائمي نمايشگاه‌هاي تخصصي شهرداري تهران واقع در پارك گفت و گو برگزار مي‌شود.

نظر شما