جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۶۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
جانشين فرمانده نيروي انتظامي به اخلال گران قانون هدفمند سازي يارانه ها هشدارداد و تاكيد كرد:پليس به هيچ عنوان برنمي تابد كه كسي بخواهد در اجراي قانون هدفمندي يارانه ها جلوي پاي دولت و مردم سنگ بياندازد.

به گزارش شهر ، سردار احمد رضا رادان با اعلام اين مطلب افزود:نيروي انتظامي با جديت تمام با كساني كه قصد اخلال در اجراي هدفمندي يارانه ها را دارند برخورد مي كند و برخورد با اخلالگران در اجراي اين طرح، در هر برهه از زمان جزء اولويتهاي نيروي انتظامي است.

 

وي با ذكر اينكه اجرايي شدن اين قانون به نفع مردم و اقتصاد كشور است افزود: برخي از افراد با علم و آگاهي به محاسن اين قانون چون منافع خود را در خطر مي بينند سعي مي كنند در اجراي آن اخلال ايجاد كنند اما بيشتر اعضاي صنوف براي اجراي درست طرح هدفمندي يارانه ها با روساي صنوف همراه و همكار بوده و همچنين بخش هاي نظارتي را براي روان شدن اجراي اين قانون در صنف و اتحاديه راه اندازي كرده اند.

 

جانشين نيروي انتظامي جمهوري اسلامي با ذكر اينكه طرح هدفمندي يارانه ها در كاهش قاچاق كالا تاثير گذار است گفت: قبلا سوخت زيادي از مرزهاي ايران قاچاق مي شد كه با واقعي شدن قيمت بنزين و سهميه بندي آن تقريبا قاچاق بنزين متوقف شد.

 

وي همچنين از كاهش 47 درصدي قاچاق گازوييل از مرزهاي كشور خبر داد و افزود: عميات گسترده اي در شمال غرب كشور براي جلوگيري از قاچاق گازوييل انجام شد كه مي توان به بحث لوله كشي هايي كه شده بود اشاره كرد.

 

جانشين فرمانده نيروي انتظامي همچنين در خصوص حادثه تروريستي سنندج  گفت: دو مرحله عمليات ترور در سنندج صورت گرفت كه هر كدام داراي پيچيدگي هاي خاص بودند.

 

سردار رادان افزود: در بخش مقابله ، بيشر عاملان جنايات تروريستي سنندج جمع آوري و دستگير شدند كه عموم افراد دستگير شده وابسته به سلفي ها كه آنها نيز وابسته به گروهك هايي در كردستان هستند بودند.

 

وي گفت :كه افزايش مراقبت در محورهاي شمال غرب و جنوب شرق و دو مرز آبي بوشهر و هرمزگان كه از اولويت جدي ناجا است در كاهش ورود مواد مخدر به كشور تاثير گذار بوده است.

 

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با ذكر اينكه ناجا به طور كامل مرزهاي سيستان و بلوچستان را مسدود كرده است گفت: بيش از چهار تن مواد مخدر  شب گذشته طي دو مرحله از قاچاقچان كشف شد و در اين خصوص اعضاي دوباند منهدم و ماموران انتظامي ضربه سنگيني بر آنها وارد كردند.

 

وي از تصويب قانوني در مجمع تشخيص مصلحت نظام براي برخورد با تهيه و توزيع كنندگان ماده صنعتي شيشه خبر داد و گفت: در صورت ابلاغ اين قانون بسياري از مشكلات ناجا در اين ارتباط رفع مي شود.

 

سردار رادان همچنين با بيان اينكه بر اساس آمارهاي موجود، همدان از استان هاي پيشرو كشوردر كشف كالاي قاچاق است گفت: حجم ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده در كشور افزون بر چهار هزار ميليارد ريال است كه 820 ميليارد ريال از اين ميزان مربوط به استان همدان است

نظر شما