جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۶۶۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
فيلم سينمايي «لطفا مزاحم نشويد» به کارگرداني محسن عبدالوهاب جايزه نقره هجدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم دمشق را دريافت کرد.

به گزارش شهر به نقل از فيلم «لطفا مزاحم نشويد» که توسط محمد احمدي با مشارکت مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي تهيه شده است در اولين حضور بين‌المللي خود در پانزدهمين جشنواره فيلم پوسان در کره جنوبي به نمايش درآمد و در دومين حضور خود شنبه شب موفق به دريافت جايزه نقره هجدهمين جشنواره فيلم دمشق شد.


محسن عبدالوهاب و افشين هاشمي، بازيگر فيلم در سه روز نخست جشنواره به هنگام نمايش فيلم در دمشق حضور داشته و جايزه فيلم در روز اختتاميه توسط رايزني فرهنگي ايران در دمشق دريافت شد.


فيلم «لطفا مزاحم نشويد» که توسط محمد اطبايي عرضه و پخش بين‌المللي مي‌شود در ادامه حضورهاي جهاني خود در بيست و پنجمين جشنواره بين‌‌المللي فيلم ماردل پلاتاي آرژانتين هم نمايش دارد که امسال بخش ويژه‌اي را به سينماي مستقل ايران اختصاص داده است.


در اين جشنواره فيلم‌هاي «اشکان، انگشتر متبرک و داستان‌هاي ديگر» شهرام مکري، «فصل باران‌هاي موسمي» مجيد برزگر، «دويدن در ميان ابرها» امين فرج پور، «مغزهاي کوچک زنگ زده» هومن سيدي، «مرهم» عليرضا داوودنژاد و «لطفا مزاحم نشويد» را از 22 تا 30 آبان به نمايش مي‌گذارد.


فيلم «شکارچي» ساخته رفيع پيتز فيلمساز ايراني مقيم فرانسه در بخش مسابقه و فيلمي ساخته حسن کشاورز ايراني مقيم آمريکا نيز در اين جشنواره حضور دارند.


نظر شما