جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۶۷۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲
صبح امروز يک دستگاه خودروي سواري پس از انحراف از مسير اصلي در بزرگراه نيايش، بصورت معلق وارد فضاي سبز حاشيه بزرگراه شد و آتش‌نشانان را راهي محل حادثه كرد.

به گزارش شهر به نقل ازپايگاه خبري 125، با تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه 84 و43 از دو مسير متفاوت براي سرعت عمل در رسيدن به محل حادثه در ساعت 9:39 دقيقه در مسير غرب به شرق بزرگراه نيايش ورودي خيابان سئول اعزام كرد.


محمد جوزي فرمانده آتش‌نشانان اعزامي گفت: خودرو سواري پژو پس از انحراف از مسير اصلي و تخريب گاردريل حاشيه خروجي به خيابان سئول ما بين گاردريل‌ها بصورت معلق متوقف شد و راننده خودرو به شدت آسيب ديد.


آتش‌نشانان بي درنگ خودرو سواري را كه هر لحظه امكان آتش‌سوزي داشت را با جدا كردن باطري از موتور متلاشي شده ايمن کردند و راننده جوان را از محل حادثه دور كردند.


وي افزود: با جلوگيري از جاري شدن بنزين كه بر اثر برخورد باك با گاردريل ايجاد شده بود و كشيدن دو رشته لوله آبده اقدام به پاكسازي محل حادثه کردند و راننده خودرو را كه از ناحيه سر و گردن دچار آسيب ديدگي شده بود براي انتقال به مراكز درماني تحويل اورژانس حاضر در محل دادند.


علت اين حادثه رانندگي ، توسط عوامل راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.


تا لحظه مخابره اين خبر آتش‌نشانان مشغول جابجايي خودرو سواري به كمك جرثقيل هستند.

نظر شما