شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۷۱۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ گفت: خدا را شاکريم که در شهرداري تهران مديران عالي و مجموعه کارمندان همان تفکر دوران دفاع مقدس و انديشه بسيجي را سرلوحه خود قرار داده اند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط ‌عمومي شهرداري تهران سردار حسين همداني صبح امروز ـ يكم آذرماه ـ با حضور در جمع بسيجيان شهرداري تهران با بيان اين مطلب اظهار کرد: در دهه اول آغاز پيروزي انقلاب اسلامي با تشکيل بسيج ، نظام جمهوري اسلامي تثبيت شد، دهه اي که ده ها توطئه و موانعي مانند جنگ تحميلي در آن شکل گرفت و بسيج نيز کارنامه درخشاني در مقابله با آن ها ارائه کرد.


وي به دهه دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: در اين دهه جاي پاي بسيج در عرصه سازندگي نظير سدسازي، جاده سازي پل سازي نيز مشاهده مي شود، ضمن اين‌كه در دهه دوم انقلاب بسيجيان با بصيرت و به درستي عمل کردند و هوشمندانه مطيع ولايت بودند .


فرمانده سپاه تهران بزرگ دهه سوم انقلاب را دهه رشد و بلوغ بسيجيان و شناخت نخبگان و برجستگان بسيج نام برد و ادامه داد: در اين دهه بسيجيان در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي ثابت کردند که مي توانند به عنوان شاخص و راهنما براي مردم عمل کنند، دشمن در دهه اول انقلاب آشکار بود و در دهه سوم پنهان و خطرات و تهديدات دهه سوم انقلاب، بيش از دهه اول آن بود.


وي با تاکيد بر اينکه در دهه چهارم انقلاب نيز بايد مانند سه دهه ديگر عمل کنيم گفت: هرکس از زير سايه ولايت خارج شود، گمراه شده است، صراط مستقيم يک راه است و چند راه نيست.


سردار همداني با بيان اينکه رهبر انقلاب، دهه چهارم را دهه شکوفايي نام نهادند بيان کرد: بسيجيان بايد در اين دهه راهنما بوده و براي رسيدن به چشم انداز 20 ساله در خط مقدم باشند .


وي  به‌رمز پيروزي بسيج در سه دهه گذشته انقلاب نيز اشاره کرد و گفت : حفظ وحدت، کار کردن براي رضاي خدا و شجاعت و جسارت، رمز پيروزي بود و از همه مهمتر خارج نشدن از راه و صراط مستقيم بود.


فرمانده سپاه محمد رسول ا... تصريح کرد: امروز راه مستقيم همان راه ولي امر مسلمين است و اميدواريم خدا به ما توفيق دهد تا امام خميني (ره) که بزرگ مرد بسيجي انقلاب بودند، از ما راضي باشند.

شهرداري تهران 28هزار عضو بسيجي دارد

بر اساس اين گزارش، سرهنگ موسايي، فرمانده مرکز مقاومت بسيج شهرداري تهران نيز ضمن بيان سخناني سي و يکمين سالگرد تشکيل بسيج را گرامي داشت و گفت: شهرداري تهران داراي 75 پايگاه بسيج است و بيش از 28 هزار عضو بسيجي دارد .


وي افزود: بسيج شهرداري تهران هر سال، خدمات گسترده اي از جمله خدمت رساني به زائران حرم مطهر امام خميني (ره) را در سالروز رحلت ايشان انجام مي دهد.


موسايي تاکيد کرد: بسيجيان شهرداري که فرزندان رهبري هستند مصممنند در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي، عمراني و.. در خدمت مديريت شهري بوده و به شهروندان خدمت کند.


اين گزارش مي‌افزايد كه در بخش ديگري از اين مراسم، سردار حسين همداني، فرمانده سپاه محمد رسول  الله تهران بزرگ با اهدا لوح تقديري از دکتر محمد باقر قاليباف شهردار تهران، به نمايندگي از بسيجيان شهرداري تهران تقدير کرد.


بر اساس اين گزارش در بخش ديگري از اين مراسم از کارکنان و مديران نمونه بسيجي شهرداري نيز تقدير شد.

نظر شما