جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۷۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹
مراسم تجليل از پيشکسوتان فوتبال در منطقه 15 برگزار مي‌شود
رييس سازمان ورزش شهرداري تهران از برگزاري مراسم تجليل از پيشکسوتان و داوران فوتبال در دهه فجر امسال در منطقه 15 خبرداد و گفت: با توجه به اقدامات خوبي که در زمينه ورزش در منطقه 15 انجام شده، پيشنهاد مي نماييم تا اين مراسم به جهت حضور ورزشکاران بنام در اين محدوده ، در منطقه 15 برگزار شود.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، محمد آقامير، رييس سازمان ورزش شهرداري تهران و معاونان و مديران سازمان ورزش روز دوشنبه مورخ نهم آذرماه در جلسه اي که تحت عنوان نظارت دوره اي بر عملکرد شهرداري منطقه 15 در حوزه ورزش برگزار شد، شرکت کرده و از مجموعه‌هاي چندمنظوره فجر، شهيد باباخاني، شهيد نباتي، شهيد بروجردي، شهداي تاکسيراني، مسعوديه، خانه کشتي جهان پهلوان تختي، مجموعه استخر و سوناي خانواده و ولي عصر(عج) در اين منطقه بازديد كردند.


بنابراين گزارش، رييس سازمان ورزش شهرداري تهران در اين جلسه با اشاره به تحول ورزشي ايجاد شده در مجموعه شهرداري گفت: مسوولان تلاش کردند تا به‌طور قاطع برکلام مقام معظم رهبري در ارتباط با کارمضاعف و همت مضاعف معنا ببخشند و اگر اقدامات انجام شده قابل اندازه گيري بود نشانگر تلاش دوستان با همان روحيه بود.


وي افزود: امسال 500 درصد برنامه هاي ورزشي را افزايش داديم و عملکرد نه ماه اول سال نشان مي دهد بسياري از برنامه هايي را که مدنظر بود، تحقق يافته است که برگزاري جشنواره تفريحات سالم نيز از جمله اين اقدامات است.


آقامير همچنين ضمن بيان اينکه منطقه 15 داراي بيشترين مجموعه‌هاي ورزشي است و سرانه ورزشي آن بالاي يک متر است گفت: در اين منطقه به زيرساخت‌ها و مسايل ورزشي بسيار خوب توجه شده و انصافا در کارهاي خوبي اجرا شده، به ويژه اينکه کارهاي نيمه تمام ساليان گذشته به نتيجه رسيده است.


اين گزارش مي افزايد؛ در ادامه مجتبي يزداني شهردار منطقه 15، با ارائه گزارش از عملکرد منطقه در ارتباط با ورزش خاطرنشان کرد: در راستاي تحقق تدابير شهردار تهران مبني بر محله گرايي تلاش ما براين بود که سرانه هاي محلات شامل مجموعه ورزشي، فرهنگي، خدماتي و پارک را تکميل کنيم و در اين زمينه زمين چمن را نيز به اين سرانه ها اضافه کرده ايم که در حال حاضر 19 محله ما داراي زمين چمن مصنوعي است که حتي برخي محلات داراي شش زمين چمن هستند و 15 محله ما نيز داراي مجموعه ورزشي چندمنظوره است.


وي افزود: پنج استخر و سونا در منطقه وجود دارد که دو مورد آن مختص بانوان است، در حال نصب ست ورزشي در تمام 98 بوستان سطح محدوده هستيم و 40 ست نيز در مدارس نصب نموده ايم، همچنين همايش پياده روي خانوادگي به صورت ماهانه در محله مشيريه برگزار مي‌شود.


نظر شما