جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۲
کد خبر: ۲۷۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸
حوزه هنري در بيانيه‌اي ترور دانشمندان هسته‌اي کشور به دست دشمنان پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي را محکوم کرد.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه خبري حوزه هنري، متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:

 

ترور كور و ناجوانمردانه دو دانشمند هسته‌اي و استاد مبرز دانشگاه شهيد بهشتي بار ديگر نقاب از چهره دشمنان پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي كنار زد و بر درماندگي استكبار جهاني و ايادي زبون آن در برابر پيشرفت‌هاي علمي دانشمندان اين سرزمين خدايي صحه گذاشت.

 

حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي به نمايندگي از هنرمندان متعهد ايران شهادت دکتر مجيد شهرياري و جانبازي دكتر فريدون عباسي دواني دو عضو برجسته دانشکده مهندسي هسته‌اي دانشگاه شهيد بهشتي را به پيشگاه حضرت ولي عصر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبري، ملت شهيدپرور ايران و جامعه علمي و دانشگاهي ايران تبريك و تسليت مي‌گويد و اقدام تروريستي مزدوران استكبار جهاني را محكوم مي‌كند.

 

بي‌ترديد اين ترورهاي كور، سندي ديگر از مظلوميت نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه مردمان دلير و آزاده آن نشان داده و ثابت كرده‌اند در راه حفظ اصول و ارزش‌ها تا پاي جان مي‌ايستند و از بذل جان و مال و خون خود براي آبياري درخت تناور و سربلند انقلاب اسلامي دريغ نمي‌كنند.

 

دشمنان قسم‌خورده آب و خاك ايران عزيز بدانند شهادت و جانبازي در راه اسلام و ايران افتخاري بزرگ است كه فقط نصيب مردان خدا مي‌شود و ترورهاي كور هرگز نمي‌تواند خللي در اراده مصمم ملت سرفراز ايران در اين راه پرافتخار ايجاد كند. برگ برگ تاريخ پرغرور ما آكنده از جانبازي‌ها و جانفشاني‌هايي اينگونه است كه پيوند ميان مردم را مستحکم و راه را براي تحقق آرمان‌هاي امام راحل(ره) هموار مي‌کند. آنچنان‌که روز به روز مسيرهاي منتهي به ظهور و قيام مهدي موعود(عج) کوتاه‌تر شود. ان شاءالله.

 

نظر شما