شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۸
کد خبر: ۲۷۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
شهردار منطقه 11 با اشاره به‌اين‌كه براي انجام 111پروژه اين منطقه 1200ميليارد ريال هزينه شده است، تصريح كرد: در انجام اين طرح ها از مهندسي ارزش افزوده استفاده كرديم تا اين پروژه‌ها با حداقل هزينه اجرا شود.

به گزارش خبرنگار «شهر» علي‌اصغر خاني، صبح امروز ـ13آذرـ  در مراسم افتتاح يك­صد ويازده پروژه عمراني، ترافيكي، اجتماعي و خدمات شهري در مجموعه ياد ياران اين منطقه گفت: براي ساخت و تكميل اين پروژه‌ها در مجموع 1200ميليارد دلار هزينه شده است.


وي افزود: هم‌چنين سعي شده است در انجام اين طرح­ها از مهندسي ارزش افزوده استفاده كنيم تا اين پروژه‌ها با حداقل هزينه صورت گيرد.


شهردار منطقه11 تصريح كرد: برنامه‌ريزي براي انجام اين طرح‌ها به‌گونه اي بوده است تا آنها در كم‌ترين زمان ممكن و حتي زودتر از زمان مقرر افتتاح شود، تا كم‌ترين آزار به‌مردم برسد.


وي ادامه داد: از همين‌رو بوستان جلالي كه به صورت عادي نياز به‌فعاليتي 8تا9ماه داشت، در تعطيلات نوروزي و ظرف تنها 14تا15 روز مورد بهره‌برداري قرار گرفت.


خاني با اشاره به تاكيد شهردار تهران در تلاش براي كاهش فاصله شمال و جنوب تهران گفت: اگر چه مشكلات در شهر تهران زياد است، اما شناسايي مشكلات هر محله، ناحيه و منطقه به‌واسطه ارتباط با مردم در حال افزايش است كه مي‌تواند نتايج مثبت را به‌همراه بياورد.


وي با تاكيد بر اين‌كه اولويت شهرداري تهران در انجام پروژه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و مذهبي است، تاكيد كرد: آقايان و بانوان اين منطقه به طور مجزا مي‌توانند از همين مجموعه ياد ياران استفاده كنند، مجموعه‌اي كه دو ورودي مجزا هم براي آنها تعبيه شده است.


شهردار اين منطقه مركزي تهران انجام اين يك‌صد ويازده پروژه را در اين منطقه نتيجه مشاركت مردم دانست و افزود: در واقع افتتاح اين پروژه‌ها به‌دست خود مردم صورت مي‌گيرد كه اميدواريم در آينده شاهد همكاري موثرتر در بخش‌هاي مختلف باشيم.


در اين مراسم هم‌چنين با اهداي دو تابلو فرش نفيسي از سوي داودي، دبير شوراياري‌هاي منطقه 11به نمايندگي از مردم اين منطقه از تلاش‌هاي محمدباقر قاليباف، شهردار تهران و هم چنين خاني شهردار منطقه11 قدرداني شد.


هم چنين در اين افتتاحيه، از شهروندان ممتاز اين منطقه، جانبازان دفاع مقدس، هنرمندان و ورزشكاران چون آيت‌الله اروميان پدر 3شهيد، افسانه عبداللهي جانباز دفاع مقدس، محسن كاوه مربي تيم ملي كشتي آزاد و هم چنين الهه احمدي قهرمان تيراندازي كشور با اهداي لوحي تجليل شد.


تجليل از چند كارگر و پيمانكار شهرداري از ديگر بخش‌هاي اين مراسم به‌شمار مي‌آيد.


نظر شما