جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۰
کد خبر: ۲۸۴۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
انتشارات علمي و فرهنگي با صدور فراخواني از هنرمندان تصويرگر و مبتكران در حوزه تصويرگري كتاب دعوت كرد تا در «بخش تصويرگري چهارمين جشنواره داستان‌نويسي» شركت كنند.

به گزارش خبرنگار شهر، دكتر اكبر توحيدلو مدير فرهنگي انتشارات علمي و فرهنگي با اعلام مطلب فوق گفت: علاقه مندان به شركت در بخش تصويرگري بايد به نكاتي توجه داشته باشند كه از سوي ستاد برگزاري به آن تاكيد شده است.

وي با اشاره به اينكه آثاري كه ارائه مي شود بايد طبق متن داستان هاي برگزيده شده از طرف ناشر انجام شده و از نظر سبك و روش انجام كار، محدوديتي براي شركت كنندگان وجود ندارد افزود: حتي الامكان سعي شود كه آثار اعم از دستي يا ديجيتال به صورت ماكت به دبيرخانه جشنواره تحويل شود.

دكتر توحيدلو گفت: اين جشنواره بصورت سالانه و با هدف شناسايي تصويرگران، مبتكران و كساني كه در زمينه كتاب فعاليت دارند برگزار مي شود.

مدير فرهنگي انتشارات علمي و فرهنگي افزود: به نفرات اول تا سوم برگزيده به ترتيب پنج، سه و يك سکه تمام بهار آزادي اهدا خواهد شد.

وي در خاتمه خاطر نشان كرد: متقاضيان جهت شركت در اين جشنواره مي بايست براي دريافت داستان ها و انتخاب متن مورد نظر از 23 آذرماه لغايت 7 دي ماه سالجاري به بخش توليد انتشارات علمي و فرهنكي به آدرس تهران، خيابان آفريقا چهار راه شهيد حقاني كوچه كمان شماره 25 طبقه ششم مراجعه و يا براي كسب اطلاعات بيشتر به شماره تلفن هاي 88665527 و 88880125 تماس حاصل كنند.

بخش تصويرگري چهارمين جشنواره داستان نويسي در زمستان سالجاري برگزار و نتايج نهايي نيز متعاقباً اعلام خواهد شد.


نظر شما