جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۲۸۵۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۶
مدير فرهنگي انتشارات علمي و فرهنگي از آغاز مرحله نخست داوري آثار چهارمين جشنواره داستان نويسي کودک، نوجوان و جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، دكتر اكبر توحيدلو در اين زمينه گفت: انتشارات علمي و فرهنگي كه طي فراخواني از تمامي نويسندگان و صاحبان انديشه و قلم دعوت كرده بود تا در چهارمين جشنواره داستان نويسي کودک، نوجوان و جوان شركت كنند.


وي افزود: تاكنون بيش از 300 عنوان اثر به دبيرخانه رسيده و هئيت داوران مسابقه در حال بررسي آثار است.


توحيدلو با اشاره به اينكه ستاد برگزاري اين جشنواره در فراخواني از تمديد مهلت ارسال آثار به چهارمين جشنواره قصه نويسي خبر داده است، افزود: با توجه به استقبال و در خواست نويسندگان، پايان آذرماه سال جاري آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه خواهد بود.


 مدير فرهنگي انتشارات علمي و فرهنگي افزود: متقاضيان حضور در اين جشنواره بايد به همراه آثار، مشخصات کامل نويسنده شامل نام و نام خانوادگي، ميزان تحصيلات، تاريخ تولد، محل تولد، شغل، نشاني و شماره تلفن خود را روي کاغذي مجزا ثبت و با پست سفارشي به آدرس تهران، خيابان آفريقا، چهارراه شهيد حقاني، پلاک 25 انتشارات علمي و فرهنگي، بخش جشنواره داستان نويسي کودک، نوجوان ارسال نمايند.


وي ادامه داد: شرايط سني براي نويسندگان وجود ندارد و آثار ارسالي نبايد قبلاً چاپ شده باشند. ضمناً آثار ارسالي، عودت داده نخواهد شد.


توحيدلو در پايان با اشاره به اينكه به نفرات اول تا سوم برگزيده به ترتيب پنج، سه و يك سکه تمام بهار آزادي اهدا خواهد شد افزود: از نفرات نفرات چهارم تا بيستم نيز تقدير بعمل خواهد آمد و تمامي آثار نفرات برتر از اول تا بيستم را شرکت انتشارات علمي و فرهنگي چاپ و منتشر خواهد کرد.

نظر شما