يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۸۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۴
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران از تعطيلي ميادين ميوه و تره‌بار در روزهاي تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: اين درحالي‌ست كه مراكز عرضه دام در اين روزها بيشتر از روزهاي عادي خدمت‌رساني مي‌كنند.

حسين صفايي، مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار در گفت‌وگو با خبرنگار«شهر» با اعلام اين مطلب خاطرنشان كرد: سه مرکز ثابت عرضه بهداشتي دام شهرداري تهران در روزهاي تاسوعا و عاشوراي به شهروندان خدمات ارائه مي‌دهند.


به گفته‌ي صفايي حکيمه، بزرگراه امام رضا(ع) و احمدآباد مستوفي مراکز ثابت عرضه دام بهداشتي در تهران هستند که در روزهاي تاسوعا و عاشورا خدمات‌رساني مي‌كنند.


او از افزايش تعداد دامپزشكان اين مراكز در روزهاي ياد شده خبر داد و گفت: اين مراكز از امروز -23 آذر- فعاليت ويژه خود را آغاز كردند و ظرف دو روز آينده از ساعت 7 تا 19 خدمات ارائه مي‌دهند.


 نشاني مراكز يادشده به ترتيب حکيميه ، خيابان تابا، جنب کارخانه آزمايش/بزرگراه آزادگان، پايين‌تر از ورودي احمدآباد مستوفي، جنب پارک آزادشهر، خيابان آرد اسدي/بزرگراه امام رضا عليه السلام ، بعد از گردنه تنباکويي، نرسيده به ميدان گل امام رضا (ع) هستند. 

نظر شما