پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۶
کد خبر: ۲۹۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹
مديرعامل برج ميلاد گفت: 6بخش راس برج ميلاد تا دو هفته آينده در اختيار بهره‌بردار قرار مي‌گيرد و طبق پيش‌بيني صورت گرفته «گنبد آسمان» اين برج با برگزاري يك نمايشگاه قرآن در دهه‌فجر به‌روي مردم گشوده مي‌شود.

رحيم مطهرنژاد، مديرعامل شركت برج ميلاد آسمان در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» گفت: هفته گذشته رستوران VIP برج ميلاد تكميل شده و در اختيار اين شركت به عنوان بهره‌بردار قرار گرفته و تا دو هفته آينده نيز ديگر طبقات راس در اختيار اين شركت قرار مي‌گيرد.


وي افزود: رستوران گردان نيز كه مناقصه آن از اوايل آبان ماه اعلام شده، هفته آينده در اختيار اين شركت قرار مي‌گيرد، و اميدواريم تا پايان سال از اين رستوران بهره‌برداري شود.


مديرعامل شركت برج ميلاد آسمان در ادامه گفت: گنبد آسمان، سالن ديد سربسته و ترياي آن نيز به همراه گالري‌هاي هنري تا دو هفته آينده تكميل شده و مراحل مقدماتي براي تجهيز آن نيز از همان‌ زمان آغاز مي‌شود.


وي تصريح كرد: سكوي ديدبسته و گنبد آسمان در اختيار اين شركت باقي مي‌ماند، و پس از تجهيز به‌روي مردم گشوده مي‌شود و بقيه طبقات اين برج از طريق مناقصه با مشاركت سرمايه‌گذاران بخش خصوصي مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.


مطهرنژاد در مورد زمان بهره‌برداري از گنبدآسمان تصريح كرد: پيش‌بيني شده گنبد آسمان برج ميلاد با برگزاري يك نمايشگاه قران در دهه‌فجر مورد بهره‌برداري قرار ‌گيرد.


وي با بيان اين‌كه با تكميل اين طبقات تقريبا تمام برج ميلاد به‌بهره‌برداري خواهد رسيد، اضافه كرد: تنها طبقه مخابرات و تلويزيون از سازه راس برج باقي مي‌ماند، كه مذاكرات تكميل آن در حال انجام است.


مديرعامل شركت برج ميلاد آسمان تاكيد كرد: در حال حاضر امكان بازديد از برج ميلاد در همه روزهاي هفته از ساعت 17تا 21 با هزينه هفت هزار تومان وجود دارد و شهروندان مي‌توانند از طريق شماره 8585 نحوه رزرو براي بليت را هماهنگ كنند.

نظر شما