جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۹۹۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
براساس توافقات جديد مابين بهزيستي و آموزش و پرورش انجام گرفت:
مديركل سازمان بهزيستي استان تهران اعلام كرد: براساس توافقات به عمل آمده با آموزش و پرورش ، سازمان بهزيستي متولي مهدهاي كودك از بدو تولد تا 4 سالگي است و آموزش كودكان 5 و 6 سال به وزارت آموزش و پرورش محول شده است.

علي محمد قادري مديركل سازمان بهزيستي استان تهران در گفتگو با خبرنگار شهر، در خصوص نتيجه نشست سازمان بهزيستي و وزارت آموزش و پرورش درامر تصدي مهدهاي كودك و چالش هاي پيش آمده اظهار داشت: در اين زمينه اعلام شده است كه از دادن اطلاعات تكميلي خودداري كنيم ولي بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شده است كه بهزيستي متولي مهدهاي كودك از بدو تولد تا 4 سالگي باشد و كودكان 5 و 6 سال به آموزش و پرورش محول شود.

 

وي يادآور شد: وزارت آموزش و پرورش مدعي است رويكرد آموزشي در تمام سطوح بر عهده آموزش و پرورش است اما سازمان بهزيستي نيز ادعا دارد براي اولين بار آموزش مهارت هاي زندگي در اين سازمان طراحي و پياده شده است و ديگر سازمان ها از ما كپي برداري كرده اند.

 

قادري تصريح كرد: با توجه به توافقات حاصله مقرر شد سازمان بهزيستي همچنان آموزش مهارت هاي زندگي را در تمامي سطوح مهدكودك ها بر عهده داشته باشد.

 

مديركل سازمان بهزيستي استان تهران با اشاره به طرح " 10 درصدي نظارت "‌ و وجود 1300 مهد كودك دولتي در استان تهران عنوان كرد: بر اساس اين طرح نظارت از 10 درصد مهدكودك هاي تهران ،‌شميرانات و ري به صورت ويژه برگزار مي شود كه بازديد از اين مهدها با توجه به گستره زياد آنها جداي از نظارت هاي مصوب است.

 

وي با تاكيد بر اينكه افزايش نرخ شهريه مهدهاي كودك حداقل تا 10 درصد تاييد شده است اذعان داشت: اعلام نرخ مهدهاي كودك با توافق سه جانبه بهزيستي ،‌سازمان حمايت از مصرف كنندگان و وزارت بازرگاني تحت عنوان نرخ مصوب صورت مي گيرد كه بر اين اساس يك حداقل و حداكثر اعلام مي شود و در صورت تخلف مهدها سازمان تعزيرات حكومتي برخورد لازم را انجام مي دهد كه در صورت ادامه تخلفات از تمديد كارت مديرمسوولي آنها خودداري مي شود.

نظر شما