جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۰۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۴
موسسه نشر شهر وابسته به سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران سه كتاب «زمين را نجات دهيم» در حوزه بازيافت، «سفره نوروز» و «از سور تا سبزه» را منتشر مي‌كند.

«مسعود سريع‌القلم» معاون فرهنگي اين موسسه در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: كتاب «زمين را نجات دهيم» ترجمه جديدي است كه در قطح رحلي، جلد گالينگور و شمارگان سه‌هزار عدد و به قيمت پنج هزار تومان به چاپ مي‌رسد.


وي افزود: كتاب «سفره نوروز» نيز كه اواخر بهمن‌ماه از زير چاپ بيرون مي‌آيد، به غذاهايي در مورد نوروز، انواع شيريني‌ها، طرز آماده‌ كردن و ساخت كارت‌پستال مي‌پردازد.


سريع‌القلم با بيان اينكه كتاب شريف نهج‌البلاغه ترجمه استاد دشتي نيز در قالب جديد به تازگي منتشر شده است، اظهار داشت: كتاب «از سور تا سبزه» تاليف امير الهامي نيز تا دوهفته آينده وارد بازار مي‌شود.

موسسه نشر شهر همچنين ديدگاه‌هاي رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي درباره «شوراها و مديريت شهري» را در قالب كتابي با عنوان «آيين شهرداري از نگاه مقام معظم رهبري» منتشر كرده است.


اين کتاب را دکتر علي عسگري گردآوري کرده که چكيده‌اي از ديدگاه‌هاي رهبر فرزانه انقلاب را درباره شوراها و مجموعه مديريت شهري ونيز مجموعه‌اي از راهبردهاي ملموس و مورد توجه رهبري در حوزه مديريت شهري همراه با تحليل ديدگاه‌هاي عالمانه معظم‌له، در آن به رشته تحرير در آمده است.


اين كتاب در چاپ نخست، به شمارگان 5000 نسخه و با قيمت 13 هزار ريال وارد بازار نشر شده است.

نظر شما