جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۳۰۸۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶
صالح نجفي درباره «تلويزيون و اتوپيا» سخنراني مي‌کند
نمايشگاه گروهي «تلويزيون» عصر روز گذشته جمعه 24 دي ماه در گالري محسن گشايش يافت.

به گزارش شهر، گالري محسن در ادامه نمايشگاه‌هاي گروهي و موضوعي خود از روز جمعه 24 دي ماه ميزبان نمايشگاه «تلويزيون» شد. در اين نمايشگاه که با نمايشگاه گرداني پيمان شفيعي‌زاده برپا شده است، 19 اثر از 19 هنرمند با تکنيک آزاد و از طراحي تا ويديوآرت به نمايش در آمده است.

در اين نمايشگاه ايمان صفايي با چيدماني با عنوان «بت»، نسترن صفايي با چيدماني بدون عنوان، پيمان شفيعي‌زاده با تابلو نقاشي «خودت را کنترل کن»، صفاالدين امامي با چيدمان «کانال سري من»، حامد رشتيان با اينستاليشن «زنده باد پروپاگاندا»، وحيد دانايي فرد با تابلو نقاشي «من عاشق عوض کردن کانال تلويزيون هستم»، سهراب مصطفوي کاشاني با طراحي «ويدئو در جريان»، پيمان هوشمندزاده با کانسپت «زير پاشنه‌ي پا»، بابک کاظمي با عکس‌هاي بدون عنوان، محسن يزدي‌پور با عکس بدون عنوان «از مجموعه کودکي»، اميرحسين بي‌پروا با چاپ ديجيتال «فرهنگ آر. جي. بي»، فرشاد تفرجي با ويدئو آرت «تلويزيون و من»، مهران مهاجر با عکس بدون عنوان «از مجموعه چراغ خاموش، اتاق تاريک»، اميرعلي قاسمي با ويدئو چيدمان «تلويزيون و انيميشن»، محمد فاتحي با کانسپت «ويژن»، ياسر ميرزايي با تابلو نقاشي «جعبه شماره 21»، اميد مهدي‌زاده با کانسپت «نابودگر 5»، امين دوايي با ويدئو چيدمان بدون عنوان و محمود نورايي با کانسپت «هنر تفنني» آثار خود را در معرض ديد علاقمندان قرار دادند.

همچنين قرار است نشست تئوريک اين نمايشگاه با عنوان «تلويزيون به مثابه اتوپيا» با سخنراني صالح نجفي روز دوشنبه 27 دي‌ماه از ساعت 18 تا 20 در گالري محسن برگزار شود. نشست با هنرمندان اين نمايشگاه نيز روز دوشنبه 4 بهمن ماه از ساعت 18 تا 20 در محل اين گالري برپا مي‌شود.

نمايشگاه «تلويزيون» تا چهارم بهمن‌ماه در گالري محسن واقع در خيابان ظفر، خيابان ناجي، خيابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار ميناي شرقي، پلاک 42 ميزبان علاقمندان است.

نظر شما