جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۱۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
معاون امور اجتماعي بهزيستي استان تهران با اشاره به اينكه از يك ماه پيش طرح نظارت بر مهدهاي كودك شهر تهران، ري و شميرانات شروع شده است، گفت: نتايج طرح نظارت بر مهدها هفته آينده اعلام مي‌شود.

به گزارش " شهر " به نقل از اداره كل روابط عمومي وزارت رفاه و تامين اجتماعي، پرويز يزداني با بيان اينكه طرح نظارت و بازرسي بر مهدهاي كودك از ابتداي سال به صورت مستمر انجام شده است، اظهار داشت: طرح نظارت 10 درصدي بر مهدهاي كودك به صورت ويژه‌تر در برخي از مناطق شهر تهران، ري و شميرانات انجام مي‌شود.

 وي در خصوص نظارت بر برنامه‌هاي آموزشي مهدهاي كودك تصريح كرد: هم اكنون برنامه‌هايي كه در مهدها در حال آموزش است بر اساس آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي ارائه شده است به طوري كه در سال جاري گزارشي در خصوص آموزش‌هاي غير ديني در مهدها نداشته‌ايم.


يزداني در پاسخ به نوع تخلفات مشاهده شده درطرح نظارتي بهزيستي تهران بر مهدهاي كودك افزود: به زودي و بعد ازجمع آوري نظر كارشناسان نوع تخلف مهدها بررسي و اعلام مي‌شود.


معاون امور اجتماعي بهزيستي استان تهران تأكيد كرد: امسال هيچ افزايش شهريه‌‌اي در مهدها نداشته‌ايم ضمن اينكه مبلغ شهريه دريافتي در شهريور ماه به مهدها اعلام شده است.


وي افزود: سازمان بهزيستي مهدهاي كودك را موظف كرده تا براساس دستورالعمل‌هاي ابلاغي عمل كنند و با مهدهاي كودك به شدت برخورد مي‌شود.

نظر شما