جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۶
کد خبر: ۳۱۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶
با حضور مزيناني، گودرزي و فرجي/
رمان «شاه بي‌شين» نوشته محمدكاظم مزيناني، با حضور نويسنده و جمعي از کارشناسان اين حوزه در فرهنگسراي انقلاب نقد مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب، هشتمين گردهمايي علاقمندان ادبيات داستاني و اعضاي كانون داستان‌نويسان «نگاهي ديگر» فرهنگسرا، به دليل قرار داشتن در آستانه سالگشت پيروزي انقلاب اسلامي به نقد و بررسي رمان« شاه بي شين» فرشته احمدي اختصاص دارد.

در اين نشست مهمترين و كاربردي‌ترين مباحث داستان‌نويسي مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد و سپس با طرح موضوعات تخصصي‌تر درحوزه داستان نويسي وادييات ادامه مي‌يابد.


در اين برنامه قرار است «محمد کاظم مزيناني»(نويسنده)، «محسن فرجي» (منتقد) و «محمدرضا گودرزي» (نويسنده ومنتقد) و جمعي از داستان‌نويسان حضور يابند.


«شاه بي‌شين»، نوشته محمدكاظم مزيناني و برگزيده نخستين جشنواره داستان انقلاب است كه در بخش داستان بزرگسال، نخستين تجربه اين نويسنده در اين حوزه محسوب مي‌شود كه پس از انتخاب در جشنواره داستان انقلاب و بازنويسي نهايي از سوي نويسنده در سال 1389 توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

قصه اين داستان از بيماري محمدرضا پهلوي آغاز شده و سپس با نگاهي به گذشته، از كودكي تا لحظه مرگ محمدرضا از زبان وي روايت مي‌شود.

علاقمندان براي حضور در اين برنامه مي‌توانند روز يکشنبه 10 بهمن ماه ساعت 16 به بزرگراه نواب صفوي تقاطع خيابان كميل، ابتداي كميل شرقي، فرهنگسراي انقلاب تالار سپيده مراجعه كنند و يا با شماره تلفن هاي 9-55419057 تماس بگيرند.


نظر شما