جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۲
کد خبر: ۳۱۲۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹
در اولين نشست تخصصي «چشمه کتاب» در فرهنگسراي ملل/
در نخستين سلسله نشست‌هاي تخصصي نقد کتاب‌هاي ادبي با عنوان «چشمه کتاب» با بررسي «اعتراف‌نويسي در ادبيات»، رمان «بهار 63» اثر مجتبي پور محسن در فرهنگسراي ملل معرفي و نقد مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه يک، چشمه کتاب ازجمله سلسله نشستهاي تخصصي معرفي و بررسي نشرهاي ادبي است که با همکاري نشر چشمه هر 2 هفته يکبار در فرهنگسراي ملل برگزار خواهد شد.

درنخستين نشست که 4 بهمن ماه برگزار مي شود، کتاب بهار 63 با حضور کامران محمدي و عليرضا محمودي ايرانمهر نقد و بررسي مي شود. همچنين سبک اعتراف نويسي در ادبيات توسط حسن ميرعابديني با پرداختن به «بهار 63» و بررسي مصداق‌ها در اين کتاب مورد تبادل قرار مي‌گيرد.

پورمحسن علاوه بر نوشتن اين رمان تا بحال پنج کتاب منتشر کرده که شامل 3 مجموعه شعر و ترجمه کتاب مردي بدون کشور و گزيده شعرهاي ريموند کارور بوده است.

رمان «بهار 63 » تک گويي ذهني شخصيتي به نام فرزين است که با رنجي منحصر به فرد ،زندگي و روابط شخصي اش را مرور مي کند تا در دادگاهي يک نفره خودش را محکوم کند.

علاقه‌مندان مي توانند براي حضور در اين نشست در تاريخ 4 بهمن ماه ساعت 16 به فرهنگسراي ملل به نشاني پارک قيطريه مراجعه كنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با تلفن 22671718 تماس بگيرند.

نظر شما