جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹
وزيرآموزش و پرورش در دور سوم از سفرهاي استاني هيات دولت به يزد درهمايش فرهنگيان اين استان از ابلاغ زود هنگام دستور العمل نحوه ارتقاء طبقه، رتبه شغلي و سختي كاركاركنان واجد شرايط اين وزارتخانه خبر داد.

به گزارش " شهر " دكتر حميدرضا حاجي بابايي در اين همايش كه درسالن شهيد پاك نژاد مركز تربيت معلم يزد برگزار شد افزود:اگر مي خواهيم صد مشكل ازآموزش و پرورش را حل كنيم بايد ده مورد سياست گذاري داشته باشيم.


وزير آموزش و پرورش با تاكيد بر احياي مرجعيت معلم آن را يك افتخاربراي آموزش و پرورش دانست خاطرنشان كرد: به آموزش و پرورش و معلم عشق مي ورزم و اين عشق پايان ناپذيراست.


وي با بيان اينكه احكام تفاوت تطبيق براي كليه معلمان جديدالاستخدام صادر و در فيش حقوقي اين ماه پرداخت شده است گفت: اگر قانوني براي معلم اجرا نشده باشد با قدرت آنرا اجرا مي كنيم.


حاجي بابايي با تاكيد بر رساندن معلم به قله عزت اظهار كرد: مديران حق دريافت شهريه از فرزندان فرهنگيان در مدارس دولتي خاص را ندارند و در صورت انجام اين كار بايد تمام مبلغ دريافتي را به معلمين برگردانند.


وي در ادامه گفت: احكام تفاوت تطبيق براي معلمان جديدالاستخدام از اول فروردين ماه 89 اجرا مي شود.


وزيرآموزش و پرورش درهمايش فرهنگيان اين استان همچنين از طراحي و تدوين كتاب آمادگي دفاعي متناسب با شرايط فعلي جامعه خبردادو افزود:كتب درسي و برنامه‌هاي آموزشي بايد به گونه اي طراحي و تعريف شوند كه نتيجه آن تربيت دانش آموزان پرسشگر، خلاق و كنجكاو باشد.

نظر شما