جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۱۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱
وزير آموزش و پرورش اعلام كرد: احكام تفاوت تطبيق براي تمام معلمان جديدالاستخدام صادر و در فيش حقوقي اين ماه آنها پرداخت شد.

به گزارش " شهر " به نقل از مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، حميدرضا حاجي‌بابايي در جمع فرهنگيان استان يزد با اشاره به اصلاح قوانين به نفع معلمان گفت: اگر قانوني براي معلمان اجرايي نشده باشد، با قدرت آن را اجرا مي‌كنيم.


وي با تأكيد بر رساندن معلم به قله عزت اظهار داشت: مديران حق ندارند از فرزندان فرهنگيان در مدارس دولتي خاص، شهريه دريافت كنند و در صورت گرفتن شهريه، بايد تمام مبلغ دريافتي را به معلمان بازگردانند.


وزير آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: احكام تفاوت تطبيق براي معلمان جديدالاستخدام از ابتداي فروردين ماه 1389 اجرايي خواهد شد.


* ابلاغ دستورالعمل نحوه ارتقاء طبقه، رتبه شغلي و سختي كار كاركنان واجد شرايط آموزش و پرورش


حاجي‌بابايي از ابلاغ زودهنگام دستورالعمل نحوه ارتقاء طبقه، رتبه شغلي و سختي كار كاركنان واجد شرايط اين وزارتخانه خبر داد و گفت: اگر مي‌خواهيم صد مشكل از آموزش و پرورش را حل كنيم بايد 10 مورد سياستگذاري داشته باشيم.


وي با تأكيد بر احيا مرجعيت معلم، آن را يك افتخار براي آموزش و پرورش دانست و افزود: به آموزش و پرورش و معلم عشق مي ورزم و اين عشق پايان ناپذير است.

نظر شما