جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۳۱۴۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۱
باشگاه فيلم تهران در يکصد و نودمين نشست هفتگي خود فردا سوم بهمن‌ماه اقدام به نمايش، نقد و بررسي فيلم بلند داستاني «داشتن و نداشتن» کرده است.

به گزارش خبرنگار شهر، فيلم سينمايي «داشتن و نداشتن» ساخته رهبر قنبري است که در آن بازيگراني مانند بهزاد بيک محمدي، رحمان باقريان و بتول ابراهيميان به ايفاي نقش پرداخته‌اند.


اين فيلم به طلبه جواني مي‌پردازد که ضمن تحصيل بايد به فکر امرار معاش خانواده خود نيز باشد که اين مسائل مشکلاتي را براي وي پيش مي‌آورد..... جلسه پرسش و پاسخ پس از پايان نمايش با حضور «رهبر قنبري» کارگردان، «محمدرضا شفيعي» تهيه کننده و ساير عوامل فيلم يکشنبه 3 بهمن ماه ساعت 30/17در سالن هنر فرهنگسراي ارسباران برگزار مي‌شود.


همچنين فرهنگسراي ارسباران اقدام به برگزاري دوره‌هاي کارگاه آموزش داستان‌نويسي زيرنظر «ناهيد طباطبايي» ويژه ترم زمستان کرده است. کارگاه داستان نويسي ناهيد طباطبايي خالق رمان چهل سالگي ،يکشنبه‌ها از ساعت 16تا 18 هر هفته به مدت يک ترم در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي‌شود.


نمايشگاه عکس «گل افتان» به هنرمندي کوروش طاهري نيز از 2 تا 10بهمن، در فرهنگسراي ارسباران برپا مي‌شود. اين نمايشگاه در قالب30 اثر با موضوع مذهبي از تاريخ 2 تا 10بهمن از ساعت 9 تا 19 در فرهنگسراي ارسباران ميزبان علاقه‌مندان است.


اين نمايشگاه درباره آئيني است ميان مردم لرستان که در آن خاک سرند شده را با گلاب نذري به هم آميخته تا گل اين مراسم فراهم شود.


«کوروش طاهري» کارگردان فيلم «صداي پاي آب» و مستند «پ» به ترتيب منتخب بهترين فيلم داستاني جشنواره سيماي جوان و برنده کتاب زرين جشنواره رشد است.


نظر شما