جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۱۵۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 7 از برنامه‌هاي اين منطقه به مناسبت فرارسيدن ايام پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد و گفت: توزيع بروشور و پوستر، جشنواره قرآني فجر، مسابقه روزنامه‌ديواري، مسابقه طراحي جدول و 100فيلم 100 هنرمند از جمله عناوين برنامه‌هايي است كه در دهه فجر به اجرا گذاشته مي‌شود.

«سيدمحمدحسين حجازي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: انتشار بروشور با عنوان «چرا انقلاب كرديم» به منظور چرايي و چگونگي انقلاب اسلامي و تفاوت آن با انقلاب‌هاي مشهور جهان، انتشار بروشور «همه ياران انقلاب» با نگاهي به زندگي و اقدامات انقلابي شهيدان انقلاب مانند شهيد بهشتي، شهيد مفتح و شهيد مطهري از توزيع آن در سطح منطقه يكي از اقدامات در نظر گرفته شده در دهه فجر است.


رييس فرهنگسراي انديشه افزود: «مردي از جنس آسمان» عنوان بروشوري است كه در مورد زندگي امام خميني (ره) چاپ و توليد مي‌شود. «قدم به قدم با انقلاب» شامل مروري بر روزهاي انقلاب از 12 تا 22 بهمن سال 57 و «از مصر تا مصر در 500 روز» راجع به فرار شاه به مصر و مرگ وي كه پانصد روز طول كشيد عناوين بروشورهاي ديگري است كه به مناسبت دهه فجر توليد مي‌شود.


حجازي با اشاره به چاپ و توليد بروشوري با عنوان كتاب‌شناسي انقلاب شامل معرفي كتاب‌هاي تاليف امام خميني (ره)، اظهار داشت: توليد پوستر مقام معظم رهبري با جمله‌اي درمورد بصيرت ملي ويژه دهه فجر نيز از ديگر فعاليت‌هاي اين مديريت به شمار مي‌رود.


وي تصريح كرد: مسابقه روزنامه‌ديواري اينترنتي در بخش‌هاي شعر، عكس، قصه و حكايت در سطح منطقه و 100 فيلم 100 هنرمند با همكاري انجمن سينماي جوان و مركز گسترش سينماي مستند و تجربي ويژه دانشجويان از ديگر مواردي است كه در اين ايام برگزار مي‌‌‌‌شود.


به گفته رييس فرهنگسراي انديشه، جشنواره قرآني فجر از سوي خانه قرآن در چهار رشته حفظ، قرائت، خوشنويسي و نقاشي و مسابقه طراحي جدول از كتب و ديوان امام خميني (ره) با عنوان «آفتاب در آينه» از سوي خانه فرهنگ قاسم‌آباد به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.


نظر شما