جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۱
کد خبر: ۳۱۶۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۱
به منظور تأمين فضايي مناسب جهت گذران اوقات فراغت و ايجاد روحيه نشاط شهروندان و تجهيز اماکن فرهنگي - تفريحي و بوستانها به لوازم ورزشي و بازي ، 36 ست ورزشي و 10 ست بازي در بوستان ها، مراکز و اماکن عمومي و مجتمع هاي مسکوني شمال تهران نصب شد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک تهران ، مجيد نوربخش معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک با اعلام اين مطلب اظهار داشت : 36 ست ورزشي، شامل 756 قطعه شامل انواع وسايل و تجهيزات تندرستي، ورزشي پيشرفته و بازي در بيش از 30 بوستان و مراکز آموزشي، نظامي، درماني و مجتمع هاي مسکوني و بهزيستي نصب شده تا شهروندان علاوه بر استفاده از فضاهاي سبز در بوستان ها ، به ورزش و فعاليتهاي جسمي نيز بپردازند.

 

او با اشاره به اينکه اکثر اين وسايل و تجهيزات براي اولين بار در ايران استفاده مي شود، تصريح کرد: ست تندرستي ، سرسره و قلعه ماسه اي ، اسب دواني ، ميز تنيس ، تاب خانواده ، کشتي ، ميني مارس ، بدن سازي و ... از جمله اين وسايل است .

 

مجيد نوربخش گفت: اين لوازم علاوه بر بوستانهاي جديد مانند ابوذر، نور، نصر، سادات و خزر2 ، در مجتمعهاي مسکوني چمران، بعثت ، شهيد فلاحي و ... بيمارستان اختر، بهزيستي هاي رفيده و شهيد قدوسي و ساير مراکز نظامي و انتظامي نصب شده اند .

 

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک به احداث اولين و بزرگترين مجموعه ورزشي بازي هاي طنابي ايران اشاره کرد و ادامه داد: مجموعه ورزشي بازي هاي طنابي با 24 وسيله ي جديد و پيشرفته شامل ، صخره سنگي ، نردبان طنابي ، بازي هاي کششي و . . . درزميني به مساحت يک هکتار در بوستان بزرگ مهرگان در حال نصب و راه اندازي است.

نظر شما