جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۶
کد خبر: ۳۱۸۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
اعضاي شوراي عالي انجمن خوشنويسان ايران در انتخابات مجمع نمايندگان منتخب شعب انجمن انتخاب شدند.

به گزارش شهر، در مجمع نمايندگان منتخب شعب انجمن خوشنويسان ايران 228 نفر حضور داشتند كه 225 نفر از آن‌ها راي خود را به صندوق انداختند.

در انتخابات مجمع انجمن خوشنويسان ايران عباسعلي صحافي مقدم با 188 راي، علي‌اشرف صندوق‌آبادي با 178 راي، مجيد چيزفهم دانشمنديان با 164 راي، رضا زدوار با 103 راي ، مهدي فروزنده با 102 راي، ميرحسين زنوزي با 100 راي از شهرستان‌ها و محمدرضا يزداني با 129 راي از تهران به عنوان اعضاي شوراي عالي انجمن خوشنويسان ايران و حسين حسين‌نژاد با 204 راي و جمشيد ياري شيرمرد با 120 راي به‌عنوان بازرسان انجمن انتخاب شدند.

همچنين شاپور اسلامي ، سيدعطاءا‌لله سرمدي، محمدصابر صابر و سيدعلي رضا شرافت از شهرستان‌ها و الهه خاتمي از تهران به عنوان اعضاي علي‌البدل و مجتبي سبزه به عنوان بازرس علي‌البدل انتخاب شدند.

انتخابات مجمع نمايندگان منتخب انجمن خوشنويسان ايران با حضور مهدي فضائلي نماينده وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در انجمن برگزار شد.

مجمع نمايندگان منتخب انجمن خوشنويسان ايران با پيام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارشنبه ششم بهمن در موزه هنرهاي معاصر تهران آغاز شد و پنجشنبه شب با انتخاب اعضاي شوراي عالي انجمن در هتل لاله تهران پايان يافت.

نظر شما