يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۳
کد خبر: ۳۲۲۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱
شهرداري تهران هم‌زمان با پنجمين روز دهه فجر از افسران برتر نيروي هوايي و شهروندان فعال در عرصه انقلاب اسلامي قدرداني مي‌كند.

به گزارش خبرنگار «شهر» هم‌زمان با پنجمين روز از دهه فجر و به‌مناسبت پاسداشت اين ايام تئاتر با موضوع انقلاب اسلامي با همكاري شهرداري تهران در سطح مدارس منطقه يك برگزار مي‌شود.

هم‌چنين اولين جشنواره كارآفريني نانو همراه پخش همزمان فيلم نانو و همايش آسيب‌هاي اجتماعي با موضوع پيش گيري از اعتياد از ديگر برنامه‌هاي شهرداري منطقه يك به‌شمار مي آيد.

براساس اين گزارش، غربالگري ديابت در سراي محله تاكسيراني، تجليل از بانوان ايثارگر به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي و برنامه شب شعر در مسجد ميثم منطقه 14 از ديگر برنامه‌هاي شهرداري تهران به مناسبت دهه فجر است.

تور نيم روزه و يك روزه در سطح نواحي با محوريت معرفي نمادهاي انقلاب اسلامي ويژه شهروندان منطقه 7 و برگزاري مراسم خاطره‌گويي از راويان انقلاب در منطقه 15 هم از ديگر برنامه‌هاست.

در منطقه 12 نيز، ضمن قدرداني از افسران برتر و اهداي لوح تقدير و هديه، از شهروندان فعال در عرصه انقلاب اسلامي تقدير مي‌شود.

برگزاري همايش بزرگ دختران بسيجي ناحيه 2 و تجليل از ايشان، راهپيمايي كودك و فجرآفرينان در اين منطقه و برگزاري مراسم شكوفه‌هاي انقلاب در محله جوانمرد منطقه 20 نيز امروز به‌اجرا در مي‌آيد.


در همين زمينه بخوانيد:

نمايشگاه كتاب و خوشنويسي فجر انقلاب برپا مي‌شود

برنامه‌هاي سومين روز دهه فجر در شهرداري تهران؛ سوگ‌نامه نمايشي در منطقه 2 به‌اجرا در مي‌آيد

برنامه‌هاي دومين روز دهه فجر در شهرداري

موتورسواران از ميدان امام خميني تا بهارستان رژه رفتند

نظر شما