جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۴
کد خبر: ۳۲۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
در سومين روز جشنواره فيلم فجر،«سيزده 59 »به کارگرداني سامان سالور، «ورود آقايان ممنوع»به کارگرداني رامبد جوان، «فرزند صبح» به کارگرداني بهروز افخمي و «مرهم» به کارگرداني عليرضا داود نژاد به نمايش گذاشته خواهند ‌شد.

به گزارش خبرنگار شهر، در حالي که سومين روز از جشنواره فيلم فجر را سپري مي کنيم اما همچنان نامنظم بودن نمايش فيلم‌ها و تغيير زمان نشست نقد و بررسي در ساعت‌هاي مختلف به چشم مي‌خورد.


پيش از اين امروز قرار بود در اولين سانس نمايش فيلم در سالن ميلاد فيلم «سفر سرخ» به کارگرداني حميد فرخ نژاد اکران شود که اين فيلم از برنامه نمايش خارج شد و به جاي آن فيلم «قصه داود و قمري» به کارگرداني آيدا پناهنده در سانس ساعت 10 اکران شد.


فيلم «سيزده 59 »به کارگرداني سامان سالور فيلم ديگري است که در سانس ساعت 13اکران مي‌شود.

«سيزده 59» داستان مردمان ساکن دريا است که به صداي دريا عادت کرده‌اند اما پس از مدتي ديگر صداي امواج را نمي‌شنوند.


پرويز پرستويي، جمشيد مشايخي، فرهاد اصلاني، شاهرخ فروتنيان، عليرضا اوسيوند، صابر ابر، مهران احمدي، دريا آشوري، ابوالفضل شاهکرم، افسانه چهرهآزاد، سعيد ابراهيميفر، حسين سليماني و سيدربيع همتي بازيگران اين پروژه هستند.


«آفريقا» به کارگرداني هومن سيدي در سانس 15:30 اکران مي‌شود.«آفريقا» يك فيلم اجتماعي درباره جوانان است كه شهاب حسيني، آزاده صمدي، جواد عزتي، امير جديدي، اميد تبريزي زاده و مينا ساداتي در آن بازي کرده‌اند..


«ورود آقايان ممنوع» به کارگرداني رامبد جوان فيلم ديگري است که ساعت 18:30اکران مي شود. شنيده مي‌شود در چند روز گذشته اکران اين فيلم به خصوص در سينما آزادي با استقبال خوبي از سوي مردم روبرو شده است.


«ورود آقايان ممنوع» با بازي رضا عطاران، ويشکا آسايش، پگاه آهنگراني ، ماني حقيقي ،بهاره رهنما، فلامک جنيدي ، زهره حميدي، ستاره پسياني،حديث مير اميني،مهرناز بيات و علي صادقي درباره يک مدرسه پيشدانشگاهي است که ارتباط دانشآموزان و مديران ماجراهاي طنزي را بوجود ميآورد.


«فرزند صبح» به کارگرداني بهروز افخمي فيلم ديگري است که در سانس 21:30به نمايش گذاشته مي‌شود. فيلمي که تا زمان حضور درجشنواره با حاشيه هاي زيادي روبرو بود.


در اين فيلم بازيگراني چون عبدالرضا اکبري نقش خميني در ميانسالي را ايفا مي‌کند و بازيگران ديگري همچون هديه تهراني،محمدعلي کشاورز، آتيلا پسياني، محمدرضا شريفي‌نيا، اليکا عبدالرزاقي، فرهاد قائميان نقش‌هاي ديگر را بازي مي‌کنند. شايان ذکر است که محمدرضا شريفي‌نيا نقش سيد احمد خميني و هديه تهراني نقش دايه خميني را ايفا مي‌کنند.

گفته مي‌شود كه بهروز افخمي در هنگام نمايش اين فيلم به سالن ميلاد خواهد رفت. احتمالا دليل حضور او به حاشيه‌هاي «فرزند صبح» برمي‌گردد.


آخرين فيلم امروز در سالن ميلا فيلم «مرهم» به کارگرداني عليرضا داوود نژاد است که در بخش نوعي نگاه و در سانس 23:45 به نمايش درخواهد آمد.


در فيلم سينمايي«مرهم» طناز طباطبايي، رضا داودنژاد، محمدرضا داودنژاد، احترامالسادات حبيبيان و جمعي از نابازيگران ايفاي نقش ميکنند. داودنژاد اين فيلم را با سرمايهگذاري مؤسسه رسانههاي تصويري ساخته است.


عليرضا داودنژاد فيلمهاي سينمايي «خانه عنکبوت»،«نياز»،«خلع سلاح»، «بچههاي بد»، «هوو»، «هشت پا»،«تيغزن» و... را کارگرداني کرده است.

نظر شما