جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۱
کد خبر: ۳۳۰۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 2 از مراسم تقدير از اصناف و كسبه نمونه اين منطقه همزمان با ميلاد رسول اکرم(ص) در روز 2 اسفندماه خبر داد.

«سيدقاسم ناظمي» در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بيان اين مطلب گفت: اين مراسم به منظور ترويج فرهنگ وجدان کاري و نيز کسب روزي حلال از سوي خانه فرهنگ زنجان با مشارکت ناحيه 6 شهرداري منطقه 2و شوراياري محلات برگزار مي‌شود.


رييس فرهنگسراي ابن‌سينا افزود: در اين مراسم از 6 نفر از کسبه نانوا و خواربارفروشان محله زنجان در مسجدالنبي (ص) تقدير به عمل مي‌آيد.


ناظمي همچنين از امضا تفاهم‌نامه با انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برپايي ماهيانه نمايشگاه در نگارخانه ابن سينا، توليد محصولات مشترک فرهنگي، برگزاري کارگاه‌هاي عکاسي تخصصي، ارائه تخفيف بليط سينما به پرسنل انجمن عکاسان و برپايي جشنواره‌ها و نشست‌هاي تخصصي، برگزاري مراسم پاسداست پيشکسوتان عرصه عکاسي انقلاب و دفاع مقدس، معرفي و اعزام عکاسان حرفه‌اي جهت راه‌اندازي کارگاه‌هاي آموزشي عکاسي در دو حوزه جنگ و اجتماعي و توليد محصولات فرهنگي هنري از جمله اقداماتي است كه به موجب اين تفاهم‌نامه در فرهنگسراي ابن‌سينا به اجرا گذاشته مي‌شود.


به گفته وي، با امضا تفاهم‌نامه‌اي با بيمارستان بهمن واقع در منطقه 2 نيز موضوعاتي چون هدف گذاري‌هاي مشترک در برنامه‌ريزي فرهنگي هنري، اختصاص فضايي در فرهنگسرا و مراكز تابعه جهت اطلاع رساني، آگاهي بخشي با پيامك‌هاي آموزش‌هاي عمومي بهداشتي و درماني، طراحي و اجراي فضاهاي چندمنظوره و داراي قابليت ارائه فعاليتهاي فرهنگي هنري در بيمارستان و نيز ارايه طرح و ايده اي جهت توليد محصولات مشترك نظير بروشور، كتابچه، CD، نمآهنگ، تيزر، انيميشن، بلوتوث قيد شده است.


ناظمي تصريح كرد: بهره‌مندي از سالن آمفي تئاتر و امکانات فيزيکي فرهنگسرا به منظور برگزاري نشست‌ها، سمينارها، كارگاه آموزش‌هاي عمومي بهداشتي و درماني كه جنبه عمومي و مردمي داشته باشد، ارائه تسهيلات و تخفيف دوسويه به پرسنل بيمارستان و مراکز فرهنگي هنري منطقه دو، بخش ديگري از مفاد اين تفاهم نامه است.


فرهنگسراي ابن‌سينا در شهرک قدس، فاز يک، ايران زمين شمالي واقع است.

نظر شما