جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۹
کد خبر: ۳۳۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶
آيا امروز وقت آن نرسيده که به پشتوانه توده هاي ميليوني يک بار براي هميشه به فتنه گري فتنه گران کاخ نشين تهراني و لندن نشين پايان دهند؟ آيا وقت آن نرسيده که محاربين با خدا و رسول (ص) و ولايت رسول الله (ص)، به سزاي اعمال مجرمانه خود برسند؟

راهپيمايان شرکت کننده در مراسم تشييع جنازه شهيد صانع ژاله در پايان مراسم تشييع جنازه اين شهيد، قطعنامه اي را قرائت کردند.

 

در اين قطعنامه که توسط يکي از اعضاي تشکل هاي دانشجويي قرائت شد آمده است: دهه فجر امسال در حالي سپري شد که استکبار جهاني هم به سوگ سالگرد انقلاب اسلامي نشسته بود و هم صداي انقلاب مردم مسلمان ايران را در منطقه مي شنيد.

 

22 بهمن امسال اوج غم و ماتم براي استکبار جهاني رقم خورد که اينکه در اين روز يکي از مهمترين نوکران خود را از دست داد و از ديگر سو جايگاه ايران را پر از شور و شوق از سالروز رخت بر بستن دست نشانده ديد.

 

اين قطعنامه مي افزايد: اما نوکران آنها در ايران که نفس کشيدن خود را هم مديون شفقت نظام هستند دست به کار شدند تا کام ملت هاي آزاده جهان را از فتح الفتوحات اخير تلخ و دل اربابان خود را شاد نمايند. آنهايي که رفتار بعد از انتخاباتشان کم از بن علي و مبارک نداشت و در ديکتاتور مابي روي ديکتاتورهاي تاريخ را سفيد کرده بودند با پررويي تمام قطعه قطعه پازل سيلي خوردگان از ملت تونس و مصر را کامل نمودند تا هم به رسم ادب در غم قيم خود شيطان بزرگ تشريک مساعي کنند و هم حساب کهنه خود را با روح الله الموسوي الخميني و سيد علي الحسيني الخامنه اي پاک کنند.

 

ملعونين ازل و ابد با دعوت از منافقين، سلطنت طلب ها، تروريست ها و اراذل و اوباش حق پنجه کشيدن به صورت مستضعفين عالم را داشتند جبهه اي که حضرت حق جل و علي وعده داده "و نريد ان نمن ..." اما بار ديگر آب در هاون کوبيدند و در ام القراي جهان اسلام جز چند وطن فروش دعوتشان را لبيگ نگفتند.

 

در اين قطع نامه آمده است: 25 بهمن 89 چونان 25 بهمن 57 در خاطره تاريخي ملت ثبت و ضبط شد و همانگونه که امروز رو سياهي تجمعات 3 روز پس از پيروزي انقلاب به زغال مانده، 25 بهمن 89 هم تنها عاملي جهت سنگين تر شدن پرونده سران فتنه شده وگرنه نظام مقتدر اسلامي با پشتوانه 70 ميليوني کجا و آسيب ديدن از دست چند کفتار اجير شده کجا؟

 

دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با اين تلاش مذبوحانه تنها نشانگر اوج همراهي مردم با نظام شدند و کمال خفت و خواري خود در نزد مردم هوشيار ايران اسلامي را نمايان ساختند به طوريکه دوست و دشمن تاييد مي کند که ولد حرام سران فتنه، استکبار، منافقين، تروريست ها و سلطنت طلب ها با تنفس مصنوعي هم ديگر توان ادامه حيات ندارند.

 

در قطعنامه پاياني مراسم تشييع پيکر صانع ژاله آمده است با وجود اين، 25 بهمن 89 غم بزرگي را براي ما به ارمغان آورد. غم فراق يار دبستانيمان شهيد صانع ژاله دانشجوي حافظ و عامل به قرآن هموطن کرد زبان و برادر اهل سنتمان که با افتخار در شهرستان پاوه عضو فعال بسيج هم بوده بر سينه هايمان سنگيني مي کند. مسئول خون اين همکلاسي ما کيست؟ جز کفتارهاي سبز که به درندگي خو کرده اند. ارباب اين کفتارها که خود مقامي بالاتر از نوکري شيطان ندارند تا به کي دستي داشته باشد تا با آن قلم فرسايي کند، زباني داشته باشد تا با آن توهمات ببافد و پايي داشته باشد تا با آن قدم در راه نفاق و تفرقه بردارد. بي شک همانطور که خون خواهران و برادرانمان در غزه دامنگير ديکتاتور مصر شد امروز خون اين شهيد مظلوم نيز دامان اذناب رژيم صهيونيستي را خواهد گرفت.

 

اين قطعنامه در ادامه تصريح مي کند اما دستگاه عدليه کشور که بايد ملجاء و پناه مظلومان باشد تا به کي تنها شاهد جنايت هاي اين ظالمان باقي مي ماند تا به کي باشد شاهد اين باشيم که پس از هر بار شکست آمريکا پياده نظام داخلي اش به مصافي ديگر با انقلاب بيايند؟ آيا امروز وقت آن نرسيده که به پشتوانه توده هاي ميليوني يک بار براي هميشه به فتنه گري فتنه گران کاخ نشين تهراني و لندن نشين پايان دهند؟ آيا وقت آن نرسيده که محاربين با خدا و رسول (ص) و ولايت رسول الله (ص)، به سزاي اعمال مجرمانه خود برسند؟

 

در پايان اين قطعنامه آمده است: ضمن تسليت شهادت شهيد صالح ژاله به محضر رهبر معظم انقلاب، هموطنان انقلابي و مسلمان و خانواده معظم شهدا اعلام مي کند کاسه صبر دانشجويان انقلابي لبريز گرديده و به قوه قضائيه مهلت خواهند داد که ضمن برخورد قاطع با سرکردگان گروهک ضد انقلاب و محارب موصوف به سبز به بازستاني خون اين شهيد و ساير شهداي فتنه 88 اقدام نمايد. در غير اين صورت دانشجويان با استناد به بند "م" وصيت نامه امام روح الله (سلام الله عليه) به درخواست آحاد ملت لبيگ گفته و فتنه گران را راسا جمع خواهد نمود.

نظر شما