جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۵
کد خبر: ۳۳۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
سلسله نشست‌هاي مسير كمال، در سايه‌سار حكمت علوي، نشست‌هاي كليد سعادت،‌ خانه آفتابي و هفت‌سين قرآني از جمله برنامه‌هايي است كه تا پايان سال جاري از سوي مديريت مراكز فرهنگي هنري مناطق 21 و 22 برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، كودك خلاق، جزر و مد همسايگي، ابنيه تهران، هواي سالم - زندگي سالم از سوي فرهنگسراي تهران،‌ آسيب شناسي روابط دختر و پسر، نقاب، اندازه نكوست و هفت‌سين قرآني از سوي خانه فرهنگ اميركبير و در سايه سار حكمت علوي، نمايش شاد و موزيكال خانه ما از سوي كتابخانه پندار منطقه 22 برگزار مي‌شود.

همچنين كتابخانه سيدالشهدا، خانه آفتابي، تولد طبيعت و كتابخانه پرتو سلسله نشست‌هاي مسير كمال را برگزار مي‌كند.

خانه فرهنگ تهرانسر نيز وابسته به مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 21 تور بازديد از موزه عبرت، تقدير از برگزيدگان كنكور و سلسله نشست‌هاي كليد سعادت را تا پايان سال در نظر گرفته است.

همچنين خانه فرهنگ نوردانش، نشست مهارت‌هاي زندگي از منظر اسلام، خانه فرهنگ ورد آورد، نشست ترفندهاي هرمي، پله‌هايي براي سقوط، تجمل‌گرايي تب جديد قرن، معرفي مشاغل سازنده كاذب، از نهال تا نهال و لذت موفقيت را برگزار مي‌كند.

كتابخانه مسجدالنبي واقع در اين منطقه نيز كارگاه بانك الكترونيك و مديريت زمان و قصه گويي همراه با نمايش را براي علاقه‌مندان در نظر گرفته است. -


نظر شما