جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۳۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱
شهردار منطقه 7 از اجراي بيش از صدها پروژه عمراني، ترافيکي، شهري و اجتماعي در منطقه 7، همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، غلامرضا ميرزايي فلاح  با اشاره به برنامه هاي اين منطقه در طرح استقبال از بهار ازمحله دهقان به عنوان محله پايلوت براي اجراي اين طرح گفت واظهار داشت:براساس تاکيد شهردار تهران امسال اين طرح با محوريت پرداختن به مشکلات شهري در محله هاي مستعد هر منطقه در دستور کار قرار گرفته و در منطقه 7 نيز محله دهقان به عنوان محله کم برخوردار اين طرح اجرا مي شود.

 

او ادامه داد: در اين محله تمامي مشکلات همچون فضاي سبز،ساماندهي معابر و زيباسازي در دستور کار قرار گرفته و پس از بررسي نيازها و مشکلات در کميته فني، مستندات موجود مطرح و در کميته فني ، براي رفع آنها اقدام مي شود.

 

ميرزايي فلاح با تاکيد بر تلاش شهرداري منطقه هفت، در جهت تردد آسان براي شهروندان، به ويژه شهروندان معلول تصريح کرد: علاوه بر نکات ياد شده اجراي اقدامات لازم براي تردد راحت و بي خطر معلولان از جمله اولويت ها در اين طرح محسوب مي شود.

شهردار منطقه هفت، با ذکر اين نکته که طرح استقبال ازبهار از اول اسفندماه اجرا و تا پايان فروردين ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در بخش ديگري اين طرح در محور خيابان سهرودي(شمالي- جنوبي) واقع در ناحيه سه وچهار به عنوان معبر اصلي اجرا مي شود که عمليات اجرايي آن طي 60 روز از روز يکم اسفندماه شروع و تا پايان فروردين ماه سال 1390 ادامه خواهد داشت.

 

ميرزايي فلاح، پرورش رايگان سبزه هاي عيد شهروندان در گلخانه شهرداري منطقه 7 (اين طرح از 7 لغايت 15 اسفند ماه صورت خواهد گرفت)، اجراي طرح «درختکاري رايگان» و بازپيرايي باغچه‌ها، در منازل شخصي شهروندان (اين عمليات از سوم اسفندماه آغاز مي‌شود و تا 21 همين ماه ادامه خواهد داشت)، توزيع نهال رايگان در 5 بوستان منطقه ( بوستان جوان- بوستان سپيدار- بوستان شهيد آويني -بوستان هلال احمر -بوستان باغ موزه قصر) و برگزاري مراسم کاشت نهال در بوستان ولايت را از ديگر اقدامات منطقه در طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

 

او در بخش ديگري ،برپايي کاروان راهيان نور، ديدار با خانواده معظم شهدا وبرگزاري يادواره بزرگ شهداي منطقه 7 با حضور 600 نفر از خانواده هاي شهدا را از ديگر اقدامات منطقه در اين طرح برشمرد.

 

شهردار منطقه هفت در ادامه از مراحل احداث بوستان ولايت در منطقه و شروع عمليات عمراني اين بوستان در ناحيه يک منطقه به عنوان يکي از محله هاي پرتراکم منطقه ياد کرد و افزود: اين بوستان نيز تا پايان سال جاري به بهره برداري مي رسد.

نظر شما