جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۳۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲
شهردار منطقه21 از اجراي برنامه هاي اداره فضاي سبز منطقه همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه21- محمد صارمي‌زاده با بيان اين مطلب افزود:در آستانه فرارسيدن فصل بهار و روزهاي پاياني فصل زمستان اداره فضاي سبز منطقه21،طرح ويژه استقبال از بهار را با هدف ارتقاء پاکيزگي و زيبايي بصرشهري در سطح محدوده  در دستور کار قرار داده است.

او افزود: ر اين طرح اقداماتي از قبيل شستشوي تمامي نيمکت هاي بوستانها، رميم و شستشوي وسايل بازي کودکان دربوستانهاي سطح منطقه،افزايش ونصب نيمکتهاي نو در بوستانها،ترميم و رنگ آميزي ونظافت سطل هاي زباله در نقاط مختلف منطقه،ترميم و رفع خاموشي بوستانها صورت گرفت.

صارمي زاده اظهار داشت: رنگ آميزي فضاهاي مسقف بوستانها،ترميم آبخوري،بازپيرايي و ترميم و گندزدايي سرويس هاي بهداشتي سطح معابر به ويژه بوستانها،ترميم کفپوشهاي زمين بازي کودکان ،گلکاري و کاشت نشاء در ميادين و بوستانهاي سطح منطقه،توزيع30 هزار اصله درخت ودرختچه در هفته درختکاري از ديگر برنامه هاي اجرايي اين اداره در اين طرح است.

 شهردار منطقه به برنامه هاي ويژه شهروندان در اين طرح اشاره کرد و گفت: اهدا 1 هزاروچهارصد شاخه گل به شهروندان نمونه،برپائي جشن سبزه ها ويژه شهروندان منطقه، دوره هاي آموزشي وتوزيع کيسه هاي زباله در روز طبيعت از جمله اقداماتي است که در طرح استقبال از بهار اجرا مي‌شود.

نظر شما